PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo

279 Markedsføring MSc degrees found

Search for subject or location
Filtre
Filtre
  • MSc
  • Markedsføring
  • Markedsføring
Sorter efter

    362
    279
    47

  • 332
      83
      47
      43
      22
      10
  • More in Markedsføring
  • PR6
  • Reklame4

  • Europa211
  • Nordamerika38
  • Asien21
  • Afrika2
  • Mellemamerika og Caribien1

    154
    77
    7

    244
    72

    264
    6
    1
    1

    231
    47
    5

279 Markedsføring MSc degrees found

MSc Programmer i Markedsføring Markedsføring

Valget til at forfølge en kandidatgrad er en vigtig for folk, der søger måder at muligvis forbedre deres karrieremuligheder og værdi på deres respektive områder. Denne type kan give et mere omfattende kig på forskellige metoder, teorier og beslægtede materialer for at hjælpe en studerende med at få en dybere forståelse for hans eller hendes industri.

Hvad er en MSc i Marketing? Denne grad mulighed kan give eleverne mulighed for at få en mere grundig forståelse af centrale begreber, samt opdage mere avancerede emner forbundet med markedsføring og forretning. For at udvikle den dybtgående viden, der følger med dette uddannelsesniveau, kan folk tage flere klasser inden for emner som marketing management, marketinganalyser, internetmarkedsføring, forbrugeranalyse og indsigt, businessanalyse, ny produktudvikling, kommunikation til ledelse eller kampagner og reklame.

Når en person har afsluttet en cand.merc. in Marketing, kan han eller hun have stærkere tekniske og matematiske færdigheder, som kan imponere arbejdsgivere på dette område. Studerende kan også have udviklet stærkere ledelses- og beslutningskompetencer for at forbedre deres evne til at arbejde både i hold og selvstændigt.

De, der søger en MSc i Marketing, finder ofte, at det kan tage to til tre år at afslutte gradenskravene. Programmer kan findes globalt og online. Omkostningerne til de forskellige gymnasier har en tendens til at variere, så potentielle elever skal undersøge og tale med universiteterne for at få detaljerne.

Efter skolens afslutning kan de med dette uddannelsesniveau i markedsføring finde sig kvalificeret til forskellige jobtitler. Kandidater overvejer lederskab roller kan overveje muligheder såsom marketing koordinator, marketing tilsynsførende, lead brand marketingmedarbejder, marketing manager eller salgsfremmende salg vejledende. Andre valgmuligheder, som en person kan undersøge, kan omfatte salgsfremmende på salgsniveau, kampagnekoordinator og event marketing specialist.

At have en kandidatgrad i markedsføring kan hjælpe dig med at søge yderligere jobmuligheder. Søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte adgangskontoret for den ønskede skole ved at udfylde hovedformularen.