Keystone logo

10 MSc Programmer i Modemarkedsføring 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Mode
  • Modemarkedsføring
Studieområde
  • Mode (10)
    • Tilbage til hovedkategori
    Placeringer
    Find flere lokationer
    Grad type
    Varighed
    Studietempo
    Sprog
    Sprog
    Studieformat

      MSc Programmer i Modemarkedsføring

      Ledere med et solidt fundament i international business og tværkulturelle kommunikation er der behov for inden for modebranchen for at reagere på behovene i et konkurrencepræget marked og voksende kundeunderlag. En Master of Science (MSc) i Fashion Marketing kan give en omfattende kig på modebranchen og tilbyder kurser, der behandler kravene i denne meget konkurrenceprægede område marketing.

      Interesserede studerende kan spørge, hvad der er en MSc i Fashion Marketing? En MSc i Fashion Marketing er videreuddannelse, der kan udstyre de studerende med den viden og fundament nødvendige for effektivt at håndtere kommunikationen og fremme af mode. Studerende kan lære at tackle de kulturelle og intellektuelle krav til industrien 's globalt publikum i et stadigt skiftende samfund. En række kurser er tilgængelige, herunder detailstyring, avancerede forretningsmetoder, markedsføring i en global tidsalder og brand management, blandt andre muligheder.

      Ved at vælge at studere mode markedsføring, kan eleverne nyde godt en uddannelse, der giver et stærkt fundament for marketing, kommunikation og international business. Studerende vil også få en forståelse af alle de vigtigste områder af detailhandel og international mode markedsføring, herunder produktudvikling, forbrugeradfærd, brand management, global markeder analyse og merchandising.

      Afhængig af institutionen og det land, hvor den er placeret, vil registreringsomkostninger variere. Kommende studerende bør forskning skolen grundigt for at få oplysninger om de gebyrer og afgøre, hvilket program der bedst passer til hans eller hendes behov.

      Kandidater fra programmet kan finde sig i stor efterspørgsel efter en række forskellige stillinger i modebranchen, især inden for brand management, online eller udskrive markedsføring, mode merchandising eller produktudvikling.Disse positioner er blevet stærkt konkurrencepræget, så de studerende, der opnår en MSc i feltet kan udvikle stærke forretningsmæssige fundament til at forstå, hvordan branchen fungerer, og til at fremme deres chancer for at få et job efter endt uddannelse.

      Programmet byder på internationale muligheder fra flere universiteter. Både online og on-campus klasser tilbydes, og studerende med begrænset adgang til faciliteten kan drage fordel af internetbaserede muligheder. Fleksible skemaer på deltid eller fuld tid kurser kan også være tilgængelige. Søg efter din program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende form.