Crandall University

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

historie

I slutningen af ​​1940'erne, blev FN Baptist Convention bekymret over de unge, der var forlader Atlantic Canada for en bibel college uddannelse. På trods af det faktum, at den pålydende værdi havde et universitet i Wolfville, NS, der var et område med kristen uddannelse, der ikke blev dækket. I 1949 blev Det Forenede Baptist Bible Training School grundlagt i Moncton som både Bibel college og et gymnasium. For de næste to årtier, unge kom fra hele Atlantic Canada for at studere i en kristen kontekst og til at leve i et kristent fællesskab.

Akademisk ekspertise blev meget hurtigt et kendetegn for den nye skole, og mange mennesker gav sacrificially at udvide faciliteterne og programmerne. Dr. Myron Brinton forlod en succesfuld Pastorat at guide spæde institution for de fleste af sine første ti år. Hans sans for familie og Christian engagement satte scenen for meget af sin tradition.

I 1968, den Skole var i overgang som vægten skiftede til en stilling gymnasium program. Det blev en bibel College og en kristen Junior Liberal Arts College. I 1970 blev navnet ændret til Atlantic Baptist College for at afspejle de nye programmer. I hele denne periode, formanden, Dr. Stuart E. Murray, søgt at opbygge en stærk fakultet og give et bredere udvalg af kurser.

I 1983 New Brunswick lovgivende bestået et charter ydelse Atlantic Baptist College, retten til at tilbyde studentereksamen grader. Over et årti senere, i 1996, blev den oprindelige lov af den lovgivende ændret for at ændre navnet på Baptist University Atlantic. Dette blev gjort for at afspejle den fortsatte vækst og udvikling af universitetet som det fremgår af tildeling af grader i en række forskellige discipliner, herunder Arts, videnskab, erhvervsliv og uddannelse.

I 2008 og i 2010 blev der foretaget mindre ændringer af loven, først at udvide bestemmelsen af ​​grader ud over studentereksamen niveau, og for det andet at ændre navnet til Crandall University til ære for Joseph Crandall, der grundlagde adskillige baptistkirker i den større Moncton område i slutningen af ​​1800-tallet. Denne nye navn blev også præsenteret som en vej til mere klart tilbyde en invititation til kristne studerende og tilhængere, som ikke var fra en Baptist tradition.

Mission Statement

Mission Crandall Universitet er at omdanne lever gennem kvalitet universitetsuddannelserne fast forankret i den kristne tro. Denne mission opnås gennem:

Undervisningen af ​​de liberale kunst, videnskab og professionelle studier, der omfatter: En elevcentreret tilgang, der fokuserer på læring frem for levering af kun information; En forpligtelse til holistisk vækst på den person: åndelige, intellektuelle, personlige / sociale og fysiske velbefindende; Den teamwork af enestående og engageret personale, fakultet, administratorer og bestyrelsesmedlemmer; Udviklingen af ​​en samlet og omsorgsfuld samfund, hvor deltagerne er følsomme over for de behov, hinanden, opmuntre hinanden i formation karakter, lederevner og integration af tro og læring, hvorved de er forberedt til fremtidige stillinger indflydelse og ledelse til gavn for Guds rige; Åbenhed over for personer af enhver race, farve, køn og tro, der vælger at blive en del af fællesskabet af Crandall University. Forskning ved fakultet, der omfatter, men er ikke begrænset til: Udvidelse af viden inden for lærd disciplin; En standard of excellence, der bekræfter universitetets engagement i akademiske integritet; Fremme integrationen af ​​tro og læring gennem stipendium og publikation, vurdere teorier / konklusioner i lyset af en kristen verdenssyn.

Trosbekendelse

Gud: Der er én Gud, evigt eksisterende i tre personer: Faderen, Sønnen og Helligånden. I Guddommen disse tre personer er lige, og forenet i det væsentlige og perfektion. De udfører særskilte, men harmoniske kontorer i det store arbejde forløsning. Gud er Fader til alle mennesker i generel følelse af Skaberen og Opretholder af universet. Han har faderlig medfølelse for hele menneskeheden. Gud er Fader, i en personlig forstand, at alle, der bekender tro på hans enbårne og unikke Søn, Jesus Kristus. Jesus Kristus er Gud åbenbaret i kødet; vi bekræfter hans jomfrufødsel, syndfri menneskeheden, guddommelige mirakler, stedfortrædende død én gang for alle, legemlige opstandelse og himmelfart, midlergerning arbejde for Faderen, og den velsignede håb om Hans personlige afkast i magt og herlighed. Helligånden er den tredje person i Guddommen, der udgår fra Faderen og Sønnen. Helligånden overbeviser menneskeheden om synd, retfærdighed og Guds dom; kalder mennesker til omvendelse og tro på Jesus Kristus, bebor og gør det muligt for troende at leve et helligt liv; og giver den troende til at vidne og arbejde for Herren Jesus Kristus.

Skrifterne: De hellige skrifter i Det Gamle og Det Nye Testamente har deres myndighed fra Gud alene og er givet til os af guddommelig inspiration. De er den eneste perfekt, øverste, ufejlbarlige, og tilstrækkelig standard for alle spørgsmål om tro og adfærd. De er blevet omhyggeligt bevaret af Guds forsyn gennem arbejdet i trofaste troende.

Menneskeheden: Menneskeheden blev skabt syndfri. Ved ulydighed af den første mand og kvinde, synden indtastet den menneskelige race. Gennem denne ulydighed hele menneskeheden er født syndige, under forbandelse fordømmelse og død, brug for omvendelse og tilgivelse.

Salvation: Den frelse fortabte og syndige menneskehed er kun mulig gennem berettigelsen af ​​Jesus Kristus og hans stedfortrædende død på vores vegne. Frelse skal være modtaget ved omvendelse og tro, og det er udover værker. Det er kendetegnet ved regenerering af Helligånden.

Kirken: Kirken består af alle sande troende på Herren Jesus Kristus. Bibelen identificerer også den lokale kirke som en samling af døbte troende organiseret for tilbedelse, discipelskab, opsøgende, og service til andre for Gud.

Opstandelsen og Dom: Der vil være en generel opstandelse organer i retfærdige og uretfærdige. Gud vil dømme hele menneskeheden. De, der er gemt, vil leve evigt i Guds nærhed. De, der går tabt i synden vil modtage evig fordømmelse.

Akkrediteringer

In Canada there is no formal organization that accredits universities and colleges, but the concept of accreditation is practiced. It is based on the acceptance of postsecondary studies by Canadian Universities and Colleges, where the work completed meets criteria of faculty competence, standards of instruction, and standards of student achievement practiced by the major universities in Canada. Based on these standards, Crandall University graduates consistently achieve a high level.

Crandall University is an affiliate member of The Council of Christian Colleges and Universities, an association of approximately 175 Christ-centered colleges and universities of the liberal arts and sciences with member schools in 26 countries around the world. The Council is committed to cultivating communities of educational excellence in which the lordship of Jesus Christ is central. Member colleges are committed to maintaining the highest academic standards in an environment which fosters spiritual growth. Over thirty denominations are represented in the Council, enriching the common fellowship with diversity. Working together, Council member colleges and universities accomplish things they could not do alone. (See the “Programs of Study” section which outlines the academic opportunities available to students at Crandall through CCCU.)

Crandall University maintains its official recognition as a degree-granting institution based on its formal arrangments with the Province of New Brunswick through an Act of the New Brunswick Legislature. In addition, there is a strong on-going collegial relationship with all its sibling universitities within the Atlantic Provinces and an expanding and ever improving connection with other academic institutions and professional associations throughout Canada and the United States.

Crandall University has become known for its academic excellence and the integrity of its graduates. With the increasing number of degree programs and the abilities of its faculty members, the reputation of the University continues to grow.

Se Kandidatuddanninger » Se BBA'er » Se BAs » Se Naturvidenskabelige bachelorstudier » Se Kursus » Se Bachelor »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Master

Føreren Af ​​organisatoriske Ledelse

på universitet Fuldtid September 2018 Canada Moncton

Master of Organizational Management (M.Org.M) udbydes af Adult Professional Studies Division som et alternativ til den MBA i, at det vil fokusere mere på at arbejde med, og gennem, mennesker end om de tekniske aspekter af business administration. [+]

Master of Organizational Management (M.Org.M) udbydes af Adult Professional Studies Division som et alternativ til den MBA i, at det vil fokusere mere på at arbejde med, og gennem, mennesker end om de tekniske aspekter af business administration. Den M.Org.M leveres i et format, der gør det muligt dem, der allerede i arbejdsstyrken klasseværelset mulighed for at færdiggøre deres kandidatgrad i aftentimerne.

Særlig Program Højdepunkter for Master of Organizational Management:

Dette er en ikke-traditionelle program skabt til at tjene arbejder fagfolk, der besidder en bachelor bacheloruddannelse fra enhver disciplin (dvs. BBA, BA, B.Sc., B.Ed, B.Th.) og har mindst 2 år på fuld tid erhvervserfaring af enhver type (r) i enhver organisation (er), i en sektor (er). Kurserne afholdes onsdag aften. Hvert kursus tager mellem 5 og 10 uger at gennemføre. Studerende tager et kursus ad gangen. Kursus krav er gennemført uden for dit arbejde tidsplan. Klasser er små og nacn. Programmet øger elevernes samarbejdsevner, skriftlige og mundtlige kommunikation og problemløsning og beslutningsprocesser evner samt udvide deres forståelse og forskning teknikker og applikationer. [-]

Master Of Education

på universitet Fuldtid September 2018 Canada Moncton

Crandall Universitets Master of Education er en grad designet til undervisere, der ønsker at forbedre deres evner til at reagere på de studerendes behov. [+]

Crandall Universitets Master of Education er en grad designet til undervisere, der ønsker at forbedre deres evner til at reagere på de studerendes behov. Denne 36 kredit time M.Ed. tilbydes i to koncentrationer: Literacy Education og Resource Education. Begge koncentrationer tilbyder applikationer-baserede kurser, så de udstyre lærere de nødvendige redskaber til at anvende deres viden. Literacy Education koncentrationen forskud sprogindlæring klasseværelset praksis for alle studerende, og Resource Education indstillingen fokuserer på særlige elever og inclusionary metoder. Kandidater af programmet kan tjene som lærere, pædagoger, trænere læsefærdighed, læsning specialister, ressource undervisere, vejledere, eller forskere.... [-]