Keystone logo
UCM chile

UCM chile

UCM chile

Introduktion

Universidad Católica del Maule forudsætter faglig uddannelse af sine studerende for regionen, landet og verden, som vil blive uddannet i lyset af institutionens principper og grundlag.

I denne træningsmodel bliver de teoretisk-konceptuelle fundamenter, den pædagogiske tilgang, retningslinjer for den operationelle øvelse og læreplandefinitioner eksplicitte, alt i harmoni med det institutionelle uddannelsesprojekt (PEI).

Med praktisk forstand tillader denne model udvikling og forankring af uddannelsesplaner, fra design og implementering, til evaluering, opfølgning og overvågning.

I forbindelse med den offentlige uddannelsespolitik samles de aktuelle krav i det lokale og nationale samfund her, udtrykt af de forskellige aktører og sociale, politiske, økonomiske, kulturelle og religiøse organisationer.

I dette scenario defineres fire uddannelsesakser: Omfattende kvalitet, regional sociokulturel identitet, inklusivt socialt ansvar og vidensopbygning, med innovation som et tværgående element i disse uddannelsesakser.

De udgør grundlaget for UCM's uddannelsesplaner og er operationaliseret i en læseplan, der er orienteret mod kompetencer og læringsresultater, som fremmer uddannelse af kompetente, autonome, reflekterende fagfolk med etiske handlinger i overensstemmelse med den kristne vision for UCM. .

UCM -træningsmodellen skal garantere principperne for relevans, sammenhæng og relevans for pensum, i betragtning af fleksibilitet, tilpasningsevne og tilpasninger i tid, som videnssamfundet kræver.

Dette er et vejledende dokument for universitetets uddannelsesproces, der er formuleret med PEI for at fremme dialogen mellem de forskellige aktører: akademikere, studerende, embedsmænd, det lokale og nationale samfund.

Placeringer

  • Talca

    Talca, Chile

    Spørgsmål