Universidad Central Chile

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Hvem er vi

Det Centrale Universitet i Chile er en national og privat videregående uddannelsesinstitution - nonprofit - der påtager sig akademisk uddannelse fra et højt engagement i landet til at levere til sin hjemland en borger med social samvittighed, fremme af værdierne af tolerance, pluralisme og egenkapital samt respekt og accept af mangfoldighed på alle områder af deres arbejde. Universitetet har som grundværdi den integrerede dannelse af sine elever. Dette indebærer et perspektiv på forsætlig læring, der har til formål at styrke en ansvarlig, kritisk, deltagende, kreativ, støttende personlighed med evnen til at genkende og interagere med sit miljø og dermed opbygge sin kulturelle identitet. Det søger at fremme menneskelig vækst gennem en proces, der involverer en flerdimensionel vision af personen, og har tendens til at udvikle aspekter som følelsesmæssig, intellektuel, social, materiel og etisk værdi intelligens. Selskabets rolle som bestrålingscenter og diffusor af viden, kunst, sport, traditioner og national historie i samfundet er også af afgørende betydning.

UCEN blev grundlagt i 1982 - sammen med to andre institutioner - det ældste private universitet i Chile. Han har i øjeblikket tekniske grader på et højere niveau, et regionalt hovedkvarter i La Serena og ni fakulteter, der underviser 31 bacheloruddannelser, og flere kandidater, kandidatgrader og efteruddannede; Det fremmer især forskning gennem studiecentre, forskningsinstitutter og en intern forskningsfond, der tilføjes til forskningsarbejdet udført i fakulteter, skoler og stole. Med mere end fjorten tusind bachelor- og kandidatstuderende og mere end 20.000 kandidater bekræfter det sin succes som et unikt tilfælde i det chilenske universitetssystem. Faktisk fordi det udgør et andet uddannelsesforslag, der geninvesterer alle sine overskud i samme enhed; ejer bygninger, jord og andre varer, hvori den driver virksomhed og hvis administration og udvikling hviler med sine egne akademikere gennem en demokratisk styringsstruktur.

UCEN har en infrastruktur og udstyr på første niveau og i konstant renovering med i alt 81.981 kvadratmeter bygget. Det har flere bygninger beliggende i centrum af Santiago, et sportscenter i højden og et regionalt hovedkvarter i La Serena.

Institutionen har et kvalitetsmærke godkendt af 34 års fremragende undervisning, god forberedelse af vores akademiske personale og omfattende udvidelsesarbejde udført for at uddanne kompetente fagfolk med et kald til offentlig service, principper, der er tydelige i begge missionen som i værdierne i vores studiehus.

udsigt

At være et universitet forbundet med samfundet i sin mangfoldighed, med en konsolideret stilling i Santiago og La Serena. Trainer af integrale mennesker, med et tilbud om akademiske kvalitetsprogrammer på deres forskellige niveauer og videngenerator inden for områder af institutionel interesse. Alt dette inden for rammerne af en effektiv forvaltning og stabil økonomi med fremtidig bæredygtighed.

mission

Lever overlegen uddannelse af ekspertise og omfattende træning af mennesker i en værdi ramme, skabe nye muligheder for deres studerende og kandidater; skabe viden på selektive områder og sammenkæde den institutionelle opgave med samfundets og landets krav.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spansk

Se Kandidatuddanninger » Se Law LLM » Se MBA »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Master

Kandidatuddannelsen i kønstudier og psykosociale interventioner

på universitet Fuldtid Deltid February 2019 Chile Santiago

Kandidatuddannelsen i kønsstudier og psykosocial intervention har til formål at uddanne fagfolk, som kan bidrage til udviklingen af ​​psykosocial intervention fra et kønsperspektiv, samt feministiske og kønsstudier inden for undervisning, politikformulering offentlighed, oprettelse og forvaltning af sociale programmer og projekter, intervention, evaluering og forskning. [+]

Generel beskrivelse

Kandidatuddannelsen i kønsstudier og psykosocial intervention har til formål at uddanne fagfolk, som kan bidrage til udviklingen af ​​psykosocial intervention fra et kønsperspektiv, samt feministiske og kønsstudier inden for undervisning, politikformulering offentlighed, oprettelse og forvaltning af sociale programmer og projekter, intervention, evaluering og forskning.

Denne faglige inden for området psykosocial indgreb er indehaver af en bred og ajourført viden inden for planlægning, ledelse, intervention og forskning, der forvalter et solidt teoretisk perspektiv, der gør det muligt at forstå kompleks og argumentere for bidrag fra feministiske og kønsmæssige teorier til samfundsvidenskab både på teoretiske og anvendte niveauer. Det er også i stand til at indarbejde og anvende studier og kategorier som et teoretisk-politisk værktøj, der især er plausibelt, når man tænker og handler inden for psykosocial indgreb, på den anden side er i stand til at designe, implementere og rådgive projekter, udarbejde og foreslå offentlige politikker samt sociale programmer og projekter, der indeholder modeller og løsninger på psykosociale problemer fra deres analyse og forskning.... [-]


Master i inkluderende uddannelse

på universitet Fuldtid Deltid February 2019 Chile Santiago

Den faglige uddannelse af Master i Inkluderende Uddannelse af Central University of Chile er beriget med akademikers bidrag (som) af fremragende erfaring inden for inklusiv uddannelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der er i stand til at fremme og bidrage til en retfærdig og kvalitetsmæssig uddannelse for alle uden forskelsbehandling af enhver art og anerkender i mangfoldighed en mulighed for at opbygge et mere retfærdigt demokratisk samfund og inklusiv. [+]

Generel beskrivelse

Den faglige uddannelse af Master i Inkluderende Uddannelse af Central University of Chile er beriget med akademikers bidrag (som) af fremragende erfaring inden for inklusiv uddannelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der er i stand til at fremme og bidrage til en retfærdig og kvalitetsmæssig uddannelse for alle uden forskelsbehandling af enhver art og anerkender i mangfoldighed en mulighed for at opbygge et mere retfærdigt demokratisk samfund og inklusiv.

Denne faglærer inden for uddannelsesområdet vil være indehaver af en bred og ajourført viden inden for uddannelsespolitik og ledelse til omdannelse og løbende forbedring af de forhold, der fremmer uddannelsesinddragelse. Vil være i stand til at styre og diversificere læseplanen for at reagere på mangfoldighed og sikre læring og deltagelse af alle elever. Udover at designe og udvikle forslag og forskningsprojekter, der bidrager til at løse konkrete problemer i inkluderende uddannelse.... [-]


Master i Undervisning for Videregående Uddannelse

på universitet Fuldtid Deltid February 2019 Chile Santiago

Den faglige uddannelse af Master i Undervisning for Videregående Uddannelse i Central University of Chile er beriget med akademikernes bidrag (som) med fremragende erfaring inden for uddannelse, akademisk ledelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der kan bidrage til udviklingen af ​​videregående uddannelser inden for undervisning, undervisningskvalitet og proces og forskning, idet man anerkender, at disse områder er grundlæggende for fremtidige universitetslærere eller for dem, der allerede arbejder på dette uddannelsesniveau. [+]

Generel beskrivelse

Den faglige uddannelse af Master i Undervisning for Videregående Uddannelse i Central University of Chile er beriget med akademikernes bidrag (som) med fremragende erfaring inden for uddannelse, akademisk ledelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der kan bidrage til udviklingen af ​​videregående uddannelser inden for undervisning, undervisningskvalitet og proces og forskning, idet man anerkender, at disse områder er grundlæggende for fremtidige universitetslærere eller for dem, der allerede arbejder på dette uddannelsesniveau.

Denne faglige inden for videregående uddannelse er indehaver af en bred og ajourført viden inden for undervisning, identifikation og analyse af forholdet mellem andragogisk praksis og forestillinger om undervisning, evaluering og læring. og voksne studerende på videregående uddannelser. Han er også i stand til at analysere kurrikulære tilgange og deres forhold til udviklingen af ​​undervisning i videregående uddannelsesprocesser i betragtning af egen proceskvalitetspolitik for videregående uddannelser i Chile. Det er også i stand til at designe, implementere og rådgive projekter til forbedring af undervisningen i videregående uddannelser og foreslå løsninger på undervisningsøvelsen i videregående uddannelser baseret på analyse og forskning.... [-]