Keystone logo
Egypt-Japan University of Science and Technology

Egypt-Japan University of Science and Technology

Egypt-Japan University of Science and Technology

Introduktion

FAKULTET INGEN ENGINEERING OG ANVENDT Videnskab

FACULTY VISION

  • Integration mellem ingeniørdiscipliner og anvendte videnskabelige discipliner,
  • Japanske og regionale industrier og organisationer til at udvikle bæredygtige
  • løsninger på problemer, der er blevet identificeret, og som kræver den viden og ressourcer, der er tilgængelige på E-JUST.
  • En mulighed for Engineering uddanner sig til at bruge deres avancerede viden og færdigheder i en serviceindstilling, hvor de kan undersøge sammenhængen mellem teknologi og samfund.
  • En inspiration for E-JUST-samfundet til at tænke ud over standardnormerne for videnskabs- og ingeniørprojekter og overveje deres brug for det større gode.
  • At blive et verdensklasses ekspertisecenter for videregående uddannelse og forskning inden for regional og global rækkevidde.
  • At blive en førsteklasses international akademisk institution kendt verden over for de høje standarder for sit uddannelsessystem, de høje standarder for sine kandidater og for resultaterne af sine forskningscentre.
  • At stræbe efter regional og global synergi ved at nå ud til studerende, akademiske medarbejdere og forskere i regionen og videre.

115254_110883_pexels-photo-1595391.jpeg

FAKULTISMISSION

  • Opdagelse og formidling af ny viden gennem fokus på kvalitetsuddannelse og aktiv læring for at forbedre livskvaliteten.
  • At blive en rollemodel for videregående uddannelser og forskningsinstitutioner i Egypten ved at fremme de japanske uddannelsesstandarder.
  • At gennemføre japanske akademiske begreber baseret på eksperimentel læringsmetode ved at integrere Lab-Based Learning, Project-Based Learning og Problem-Based Learning, med teamwork spirit.
  • At levere et højkvalitets, effektivt og effektivt læringsmiljø for sine studerende baseret på eksperimentelle læringsmetoder.
  • At forberede kreative ingeniører, der kan designe, fremstille, styre og betjene intelligente systemer inden for fagområdene industri og økonomi.
  • At lede institutioner til at forene hovedkursuskurser i specialiserede programmer, tilskynde internationalisering af videregående uddannelser i den nærmeste fremtid og for at muliggøre overførsel af penge og elevernes mobilitet, så de bedst muligt udnytter de mest succesfulde metoder til at tildele fælles grader.

FAKULTETSMÅL

Uddannelsesplanen for Det Teknisk-Naturvidenskabelige Fakultet sigter mod at udnævne studerende, der har følgende egenskaber:

  • Analytiske evner
  • Praktisk opfindsomhed
  • Kreativitet
  • Meddelelse
  • Forretning
  • Høj etiske standarder
  • Professionalisme
  • Lederskab, herunder bro over offentlig politik og teknologi
  • Dynamik / smidighed / elasticitet / fleksibilitet
  • Livslang elever

ENGINEERING SCHOOLS AND GRADUATE DEPARTMENTS

Universitetet i sin første fase består af tre ingeniørskoler, der omfatter otte kandidatafdelinger inden for tværfaglige ingeniørfag, nemlig:

  1. 1. Skole for Elektronik, Kommunikation og Computer Engineering:
    1. Institut for Elektronik og Kommunikationsteknologi
    2. Institut for Datalogi og Teknologi
  2. 2. Skole for Innovativ Design Engineering:
    1. Institut for Mekatronik og Robotik Engineering.
    2. Institut for Industriel Teknik og Systemadministration.
    3. Institut for Materialer Videnskab og Teknologi
  3. 3. Skole for Energi, Miljø og Kemikalier og Petrokemiske Engineering
    1. Institut for Energiressourcer Engineering.
    2. Institut for Miljøteknologi
    3. Institut for Kemi og Petrokemisk Ingeniørvirksomhed

115256_111609_pexels-photo-267885.jpeg

BAS INSTITUTE GRADUATE PROGRAMMER

BAS Institute tilbyder fire tværfaglige kandidatuddannelser i spidserne for kemi, biologi, matematik og fysik. Disse programmer er nanovidenskab, bioteknologi, anvendt og beregningsmatematik og energimaterialer.

Placeringer

  • Alexandria

    New Borg El-Arab City, , Alexandria

Spørgsmål