Keystone logo
Japan

Bedste universiteter til Master Programmer i Japan 2024

Antal institutioner: 169
    • Ghent, Belgien
    • Alcoi, Spanien
    • + 2 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japan

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) kan se tilbage på en 50-årig historie som en akkrediteret privat uddannelsesinstitution i det akademiske hjerteland i Japan. For at tage det næste skridt og udfordre på globalt plan inviterede KUAS en topchef for et Kyoto-baseret globalt succesfuldt firma som formand, med det formål at tilbyde sine akademiske ressourcer på den internationale arena. Etableringen af et innovativt engelsk-undervist ingeniørprogram er et stort eksempel på disse bestræbelser, da KUAS fortsætter med at styrke sit engagement i at være på toppen af moderne uddannelse.

    • Rio de Janeiro, Brasilien
    • Bailrigg, Det Forenede Kongerige
    • + 3 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japan

    Begyndende med åbningen af Yamagata Prefectural Normal School i 1878, begyndte fem uddannelsesinstitutioner (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) i 1949. Agricultural and Forestry College) blev oprettet som en ny det nationale universitet. I 2019 har vi arvet historien og traditionen med at fejre 70 -årsdagen for vores grundlæggelse, og vi sender mange fremragende menneskelige ressourcer til samfundet.

    • Tottori, Japan

    Universitets symbolmærke repræsenterer det første bogstav "T" på Tottori University , som er designet i form af en dynamisk flyvende fugl. De flydende linjer, der omfatter mærket, udtrykker den dynamik, hvormed universitetet fleksibelt tilpasser sig den nye æra som et unikt og attraktivt universitet med en tydelig identitet. De to fløje, der skærer hinanden i midten, symboliserer uendelig (∞) mulighed og sammensmeltning af viden og praksis, universitetets grundlæggende principper, og repræsenterer universitetets kontinuerlige vækst. De tre cirkler bestående af to vinger og en hale repræsenterer målene* for universitetets uddannelses- og forskningsaktiviteter, mens billedfarverne blå og grøn repræsenterer himlen og havet eller jorden og livet, som er symboler på jorden, hvilket tyder på at universitetet udvikler sig globalt, mens det plejes af rig natur. 1) Udvikling af veluddannede menneskelige ressourcer, der kan spille nøgleroller i samfundet 2) Fremme af banebrydende forskning til løsning af globale, menneskelige og sociale spørgsmål 3) Bidrag til lokalsamfundets industrier og kultur

    • Taito City, Japan

    Tokyo Geidai er et internationalt unikt kunstuniversitet, der tilbyder programmer ikke kun inden for kunst og musik, men også i film og nye medier og kunststyring som en del af globale kunststudier. Som "en kilde til kreativitet, der kan ændre verden", vil universitetet sammen med fakultetets personale og administratorer fortsætte bestræbelserne på at pleje den næste generation af fremragende kunstnere, fremme magten i japansk kunst og kultur og bidrage til global kunstudvikling gennem tæt samarbejde med relevante organisationer, herunder det japanske ministerium for uddannelse, kultur, sport, videnskab og teknologi og agenturet for kulturelle anliggender, hvorved universitetet kan maksimere sine muligheder og værdier.

    • Nisshin, Japan

    I nutidens globaliserende sameksistenssamfund mellem flere sprog og kulturer tillægges betydning ikke kun engelsk som det globale sprog, men også andre sprog. Ligesom sprog betragtes en holdning til at acceptere flere kulturer også som væsentlig. I lyset af denne sociale baggrund har School of Foreign Studies en akademisk tilgang til at udforske verdenssprog og kulturer. Studerende engagerer sig i akademisk læring vedrørende sprog, litteratur, kulturer, samfund og andre funktioner i det sproglige område, de beskæftiger sig med, og dykker dybt ind i tankegangen og adfærden hos mennesker med forskellige kulturelle baggrunde. Ud over deres hovedsprog lærer de også flere sprog for at få et mangefacetteret perspektiv og blive globale menneskelige ressourcer med fremragende sprogkundskaber og interpersonelle færdigheder.

    • Kobe, Japan

    Le Cordon Bleu har hjulpet lidenskabelige studerende med at følge deres kulinariske drømme i løbet af de sidste 125 år. Studerende kommer til Le Cordon Bleu fra alle samfundslag. De er begyndere entusiastiske over kulinariske kunst, men fuldstændig uerfarne; de er langt på vej i den ene karrierevej og klar til den næste; de er etablerede fagfolk, der søger at forbedre sig selv. Uanset deres ultimative mål - at drive en restaurant eller et cateringfirma, hotel- eller detailledelse, journalistik, rådgivning, madstyling - kommer eleverne i Le Cordon Bleu til den kulinariske uddannelse, der giver dem mulighed for at lykkes.

    • Shibuya City, Japan

    United Nations University (UNU) er en global tænketank og postgraduate undervisningsorganisation med hovedsæde i Japan. FN -universitetets mission er at bidrage gennem forskning og uddannelse i samarbejde til bestræbelser på at løse de presserende globale problemer med menneskelig overlevelse, udvikling og velfærd, der er bekymret for FN, dets folk og medlemsstater. Ved udførelsen af denne mission arbejder FN -universitetet med førende universiteter og forskningsinstitutter i FN's medlemsstater, der fungerer som en bro mellem det internationale akademiske samfund og FN -systemet.

    • Chiyoda, Japan

    Den verdensomspændende spredning af den nye coronavirus -infektion tvinger ændringer i den måde, universitetsuddannelse skal være. Især begrænsningen af reelle oversøiske udvekslinger var en smerte for Sophia University , som fremmer globaliseringen, men vi ydede støtte ikke kun til internationale studerende i Japan, men også i udlandet, centreret om vores oversøiske baser. Især ASEAN Hub Center i Bangkok, der etablerede en forretningsvirksomhed med det formål at genoplive uddannelsesfunktioner fra sidste år, arbejder på at fortsætte sin forretning ved at indføre komplette online klasser. Den største ændring forårsaget af Corona -katastrofen er den hurtige fremgang i onlineadgang på universiteter rundt om i verden. Som følge heraf kan vi forvente hidtil usete forskningsudvekslinger, såsom fjernindbydende professorer, der foretager banebrydende forskning på oversøiske universiteter. Vores universitet arbejder også på at etablere en sådan mulighed som et system.

    • Toshima City, Japan

    Rikkyo University beliggende i Tokyo og grundlagt i 1874 begyndte med St. Paul's School. Det blev oprettet af Episcopal Churchs missionær biskop Channing Moore Williams som en privat skole, der underviste i kristne bibelstudier og engelsk. På det tidspunkt skyndte Japan at indhente vestens avancerede nationer, og uddannelsesområdet havde også en stærk utilitaristisk tendens. Viden og teknologi blev ofte set som redskaber til materiel velstand og selvudvikling. Rikkyo gik imod tidens trend og modellerede efter de traditionelle liberale kunsthøjskoler i Vesten, som med succes er blevet ved med at udvikle sig til i dag.

    • Chiyoda, Japan

    Nihon University , der fejrer sit 120 -års jubilæum, stammer fra Nihon Law School, der blev oprettet i 1889. Siden grundlæggelsen har universitetet fastholdt sin forkant i spidsen for universitetsuddannelse og forskning med et globalt perspektiv og en initiativrig ånd. Som et attraktivt universitet med en bred vifte af studieretninger har Nihon University været involveret i ikke kun uddannelse og forskning, men også sundhedspleje, livslang uddannelse og mange andre aktiviteter, der bidrager til samfundsudviklingen.

    • Chiba, Japan

    Keiai University , "Keiten Mistress" (elsker dem, der respekterer himlen), er et ord, som Saigo Takamori (Nanshu), en ledende skikkelse i Meiji -restaureringen, plejede at være indskriften. "Himlen" repræsenterer den grund, der styrer naturen, og "mennesket" refererer til hele menneskeheden, herunder selvet, og på samme tid det liv og samfund, som mennesker har bygget. Imponeret over troen på "at respektere fornuften og elske mennesker og deres aktiviteter" gjorde grundlæggeren, Masayuki Nagatoro, dette til skolens grundlæggende ånd og kaldte det "respekt" for at formidle denne stræben. Navnet på Keiai University stammer også fra dette. Ordet "Keiten Aijin" (tilbed din himmel, elsker dit kvarter) fremgår af læren fra Takamori Saigo, leder af Meiji -restaurering. I dette udtryk betyder "ti" en grund til at styre naturen og universet. Alle mennesker. Det refererer også til Tilbed din himmel, Elsk dit kvarter. Masaji Nagatoro var dybt imponeret over denne ånd med respekt for fornuften og for at elske dine medmennesker. Som et resultat antog han denne idé som sit centrale princip og kaldte vores universitet "Keiai" for at videregive det til fremtidige generationer.

    • Kyoto, Japan

    Doshisha Women's College of Liberal Arts blev etableret i Kyoto i 1876 af Joseph Hardy Neesima, grundlæggeren af Doshisha; hans kone, Yae Neesima; Alice J. Starkweather, en amerikansk missionær; og andre. Dedikeret til kerneprincipperne for kristendom, internationalisme og liberal arts har kollegiet en historie med konstant innovation. Det er vokset til at omfatte elleve afdelinger i seks fakulteter og fire kandidatskoler på to campusser i Kyotanabe og Imadegawa. Den samlede tilmelding er i øjeblikket cirka 6.500 studerende.

    • Niigata, Japan

    Vi nærmer os slutningen på første kvartal af det 21. århundrede. I løbet af denne tid er konflikter og naturkatastrofer symboliseret ved terrorangrebene i USA i 2001 og det store østjapanske jordskælv i 2011 fortsat forekommet. Nu står vi over for de enorme udfordringer ved COVID-19-pandemien, som har kastet vores samfund i uro. På den anden side er der store forventninger til hurtigt at udvikle videnskab og teknologi som en drivkraft for udviklingen af et bæredygtigt samfund. I løbet af de sociale reformer er det derfor blevet påkrævet en større gennemgang af universiteternes mission. Niigata University har til formål at være nødvendig og at fortsætte med at skinne endnu mere i det turbulente samfund i det 21. århundrede. Med det for øje vil vi altid tænke over, hvad vi kan gøre som et nationalt universitet i Japan, tage handling og bidrage til at fremme enkeltpersoner i den næste generation og til udviklingen af videnskab såvel som for samfundet baseret på forudsigelser om fremtiden. Denne Niigata University Vision 2030 vender tilbage til det grundlæggende ved Niigata University og viser forskellige interessenter, hvad fremtiden for Niigata University skal være. I denne vision betragter vi året 2030 som den nærmeste fremtid, da det er deadline for målene for bæredygtig udvikling. Med indstillingen "At blive en frontløber for fremtidig livsinnovation" som den mission, Niigata University skal udføre i retning af fremtidens samfund, vil vi samle viden om Niigata University som et omfattende universitet for at berige menneskelige aktiviteter på jorden. På baggrund af denne opfattelse har vi formuleret visioner om, hvad Niigata University skal være i fremtiden i 2030 og etablerer vejen mod disse visioner som vores mål.