Keystone logo
Setsunan University

Setsunan University

Setsunan University

Introduktion

Setsunan University , der åbnede sine døre i 1975, overholder den grundlæggende ånd fra Josho Gakuen Educational Foundation: "For verden, for folket og for samfundet stræber vi efter at udvikle specialister med videnskabeligt baserede praktiske færdigheder, der spiller en vigtig rolle i samfundet. " Vores uddannelsesmæssige credo er at uddanne smarte specialister med en stærk følelse af medmenneskelighed og praktiske, velafrundede kapaciteter, der uafhængigt kan identificere og tackle udfordringer, med alsidig uddannelse som vores første prioritet. I overensstemmelse med dette credo vil vi inden regnskabsåret 2020 være et omfattende universitet med 17 afdelinger i 8 fakulteter på tværs af 5 akademiske områder (samfundsvidenskab, litteratur, videnskab og teknik, lægevidenskab og landbrugsvidenskab) samt 6 kandidatskoler. For at imødekomme udfordringen med social forandring og interessenternes behov vil vi fortsætte med at udvikle os og udvikle os i fremtiden.

Menneskeheden står nu over for adskillige globale udfordringer, herunder miljøspørgsmål, problemer med indkomstulighed og fattigdom og regionale konflikter. Japan er desuden udsat for hyppige jordskælv og oplever naturkatastrofer, der kan være forårsaget af klimaændringer. At tackle disse katastrofer og genopbygge efterfølgende er en presserende udfordring. Gennem tværfaglige forskningsaktiviteter på globalt plan, der udnytter dets styrker som et omfattende universitet, vil Setsunan University fortsat stræbe alvorligt efter at bidrage til opbygningen af et fredeligt, bæredygtigt samfund. Og som vi gør, vil vi gøre avanceret uddannelse gennem forskningsaktiviteter til virkelighed.

Setsunan University fremmer aktivt udvidelsen af særprægede uddannelsesprogrammer i hele universitetet. Disse aktive læringsklasser inkluderer problem- / projektbaseret læring, teambaseret læring og sagsbaseret læring, som alle træner eleverne i at identificere og tackle udfordringer, som lokalsamfund, virksomheder og andre står over for. Gennem disse programmer opnår studerende uafhængigt dialogbaseret dyb læring, og det er vores oprigtige håb, at studerende ved at anvende disse læringsmuligheder vil vokse til enkeltpersoner, der kan bidrage til at opbygge et fredeligt, bæredygtigt samfund. Jeg ser frem til din fortsatte forståelse og støtte til vores uddannelses- og forskningsaktiviteter nu og i fremtiden.

Placeringer

  • Hirakata

    Hirakata, Japan

    Spørgsmål