Keystone logo
Mexico

Bedste universiteter til Master Programmer i Mexico 2024

Antal institutioner: 237
    • Valle de Bravo, Mexico

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Madrid, Spanien
    • Amsterdam, Holland
    • + 14 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tlaquepaque, Mexico

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexico

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexico
    • Monterrey, Mexico
    • + 2 Mere

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexico

    Vatel International School of Hotel Management and Tourism er en anerkendt institution rundt om i verden, som forbereder de studerende på at tilegne sig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at udføre lederstillinger ansvarligt i gæstfrihedsinstitutioner, såsom hoteller, restauranter, bureauer. rejser, servicebureauer, hospitaler, fritidscentre osv. Vatels akademiske plan tilbyder en officiel dobbeltgrad (Mexico-Frankrig), der åbner mulighed for direkte at deltage i den professionelle verden.

    • Naucalpan de Juárez, Mexico

    Da vi var klar over behovet for at forberede bedre mennesker og fagfolk til mere vellykket at klare udfordringerne ved en 'ny normal', har vi på UVM besluttet at lancere vores nye Certeza Educational Model.

    • México, Mexico

    Vi er et universitet, der er forpligtet til at overføre tilgange rettet mod forretnings- og menneskelige udviklingsområder, der giver meget vellykkede strategier. Vi har den faste overbevisning om, at forberedelsens funktion er at gøre individet til en person med viden og værdier, der samarbejder med vores samfund på et positivt oplevelsesniveau. Vi foreslår læring som et værktøj, der kræver engagement, hvilket resulterer i store præstationer og tilfredsheder, vi lægger vægt på udvælgelsen af ​​vores fagfolk, der ved indgangen allerede har en berigende profil på området, som giver dem mulighed for at bidrage med erfaring til deres klassekammerater og klasselærere. , fordi viden anvendes med entusiasme, sandfærdighed, ærlighed og opdatering. Vores universitet tillader udvikling og vækst af vores kandidater og vores lærerstab samt komfortable faciliteter, hvor brug er en prioritet.

    • Puebla City, Mexico

    Det polytekniske universitet i Puebla er forpligtet til at møde og løbende forbedre effektiviteten af sit kvalitetsstyringssystem gennem etablering, gennemgang og periodisk evaluering af kvalitetsmål, der har til formål at styrke uddannelsestjenesten fra universitetet, til fuldt ud at uddanne kompetente fagfolk, der opfylder behovene i den produktive og sociale sektor.

    • Mexico City, Mexico

    På det teknologiske universitet i Mexico er vi overbeviste om, at alle har ret til at modtage uddannelse af høj kvalitet. Derfor tilbyder vi dig overkommelig undervisning, akademiske stipendier og en jobbank, for at du kan læse dit gymnasium, bachelor eller kandidat. Vores mål er, at du bliver en professionel forberedt, så du kan forbedre din livskvalitet.

    • Cortazar, Mexico

    Vi er et universitet i verdensklasse, der opererer gennem et omfattende kvalitetsstyringssystem, der: Integreret træner mennesker gennem forskellige uddannelsesprogrammer, der er anerkendt for deres kvalitet og relevans, baseret på Polytechnic Universities-modellen. Det har højt kvalificeret personale. Det fremmer forskningskulturen, teknologisk udvikling og innovation med en bæredygtig tilgang og med international projektion.

    • México, Mexico

    Universidad Michoacana de San Nicolás de Hidalgo er en offentlig og sekulær institution for højere og højere uddannelse, arving til humanismen i Vasco de Quiroga, idealerne om Miguel Hidalgo, José María Morelos, Melchor Ocampo; på initiativ af Pascual Ortiz Rubio, First Autonomous University of America, hvis mission er: Bidrage til den sociale, økonomiske, politiske, videnskabelige, teknologiske, kunstneriske og kulturelle udvikling i Michoacán, Mexico og verden og danne opretstående, kompetente, og ledende mennesker, der skaber ændringer i deres miljø, styret af de etiske værdier på vores universitet, gennem relevante uddannelsesprogrammer af høj kvalitet; udføre forskning i forbindelse med sociale behov, som fremmer videnskabelig og teknologisk udvikling og kunstnerisk skabelse; etablering af aktiviteter, der redder, bevarer, øger og formidler universelle værdier, demokratisk praksis og bæredygtig udvikling gennem formidling og universitetsudvidelse.

    • Acapulco, Mexico

    Loyola del Pacífico University er en uddannelsesinstitution på højere niveau, der blev født i Acapulco i 1992. I 2008 begyndte gymnasiet med åbningen af Loyola del Pacífico University Baccalaureate: Prepa Loyola. Ti år senere, i 2018, startede han det grundlæggende niveau med Loyola High School. I dag er tilbudet om studier på højere niveau 9 semester- og 3-semester-grader. Sådan er det med udvidelsen af dets akademiske tilbud konstitueret som Loyola del Pacífico uddannelsessystem.

    • México, Mexico

    På Universidad La Salle Noroeste er vi et privat universitet med kristen inspiration med lasallisk karisma og 30 års tilstedeværelse i den nordvestlige region i Mexico. Vi er en del af uddannelsesfællesskabet for Brødre i de kristne skoler, grundlagt af Saint John Baptist De La Salle. Det betyder, at vi tilhører et af de største uddannelses-, forsknings- og innovationsnetværk i verden med tilstedeværelse i mere end 80 lande og 15 La Salle -universiteter i Mexico.

    • Leon, Mexico

    Med vores institutionelle filosofi (mission, vision, værdier, formål og principper) forpligter vi vores arbejde til at bidrage til udviklingen af ​​mennesker og samfund. Hermed konsoliderer vi banebrydende uddannelsesprojekter inden for forskellige vidensområder baseret på værdier, der danner og adskiller kandidater som gode mennesker, der bidrager til udviklingen af ​​et mere værdigt, retfærdigt og respektfuldt samfund af menneskers værdi og sociale samvittighed. , demonstrerer i deres arbejde kvalitet, service, etik og en høj menneskelig sans. Vores værdier kræver, at uddannelse tager højde for den kognitive, affektive-frivillige og sociale enhed, som elev-atleten antager som noget nødvendigt for at kanalisere deres egen måde at være på, det vil sige deres følelser, holdninger, evner, handlinger og adfærd i dagligdagen, i forholdet til deres familier, med deres lærere, trænere, kolleger fra UFD og den sociale kontekst, de opererer i.