Læs den officielle beskrivelse

National Institute of Education (NIE) er den eneste læreruddannelsen institut i Singapore og stolt over at være en integreret del af det pædagogiske servicecenter.&nbsp Singapore uddannelsessystem har været nævnt som en af de mest vellykkede uddannelsessystemer i verden. Dette er til dels på grund af den sunde uddannelsespolitik og forskning i udformningen af læseplaner og forvaltningspraksis for skoler.&nbsp Endnu vigtigere er, er det på grund af den lidenskab engagerede og vedholdenhed omkring 28.000 og engagerede lærere i Singapore.&nbsp Vi er stolte af at kunne kalde dette samfund, vores kolleger og til at arbejde med dem for at forbedre kvaliteten af vores uddannelsessystem for fremtiden.&nbsp Således NIE er forpligtet til vores vision om at være et institut for skelnen og vores mission om at skabe denne verdensklasse institut kendt for sin ekspertise inden for læreruddannelse og uddannelsesforskning.  

Denne skole tilbyder også:

MA

National Institute of Education, Nanyang Technological University

Programmet Master of Arts (Educational Management) er designet til personer, der har ledende stillinger i uddannelsestjenesten: direktører, næstformænd, institutleder og ... [+]

Program Mål

Programmet har til formål at sætte deltagerne i stand til at udvikle viden, færdigheder og evne til at lede deres organisationer effektivt på et tidspunkt med hurtig forandring.

PROGRAM DETALJER

Programmet Master of Arts (Educational Management) er designet til personer, der har ledende stillinger i uddannelsestjenesten: direktører, næstformænd, institutleder og lærere med ansvarsområder og MOE-officerer.

Dette program forfølger tre overordnede mål: (i) At sætte de aspirerende ledere i uddannelsen i stand til at blive mere informeret om kritiske spørgsmål i uddannelsesforvaltningen og dermed anvende intellektuelle tilgange til deres arbejde (ii) for at hjælpe dem med at klare sig positivt og effektivt med ledelsesudfordringerne Der i øjeblikket påvirker uddannelsen (iii) at sætte dem i stand til at erhverve en anerkendt og værdsat postgraduate pris. Emner dækket omfatter: organisatorisk læring og udvikling, menneskelig udvikling og læring, vurderingskvalitet og -standarder, tilsynsledelse og læseplanlægning, ledelse af pædagogiske teknologiforekomster, økonomi og ressourceforvaltning, kvantitative og kvalitative forskningsmetoder, komparative emner inden for uddannelse, moderne emner i Skole markedsføring, mentorskab til faglig udvikling og lederskab succession, skole og organisatorisk effektivitet, globalisering, uddannelsesmæssige ændringer og pædagogiske reformer.... [-]

Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Arts (Anvendt Sprogvidenskab) har til formål at give en bredt funderet uddannelse i inden for anvendt lingvistik, hovedsagelig inden for områderne sprogundervis ... [+]

Program Mål

Master of Arts (Anvendt Sprogvidenskab) har til formål at give en bredt funderet uddannelse i inden for anvendt lingvistik, hovedsagelig inden for områderne sprogundervisning og diskurs undersøgelser. Det er et nyttigt middel til engelsk lærere kan erhverve yderligere faglige kvalifikationer til avancement.

&nbsp

&nbsp

Program Detaljer

&nbsp

Master of Arts (Anvendt Sprogvidenskab) Programmet fokuserer på de behov, engelsk lærere, pensum specialister, skole inspektører, skole institutledere og lektorer på videregående uddannelsesinstitutioner. Programmet saldi dækning af teoretisk viden med praktisk anvendelse. ... [-]

Fuldtid
Deltid
12 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Arts (Applied Psychology) har til formål at producere kandidater, der vil blive førende inden for psykologiske service. Master of Arts (Applied Psychology) prog ... [+]

Master of Arts (Applied Psychology) har til formål at producere kandidater, der vil blive førende inden for psykologiske service. I de senere år har der været stigende erkendelse af vigtigheden af ​​elevens rådgivning og erhvervsvejledning i skolerne. Siden indførelsen af ​​sjælesorg og erhvervsvejledning i skolerne, flere og flere lærere motiveres til at tilegne sig viden og færdigheder i rådgivningen. Optagelse af det Learning Support programmet i folkeskolen har også fremhævet den afgørende rolle, som uddannelses-psykologer i skolerne.

&nbsp

I mellemtiden har Familie Servicecentre eksploderet over hele Singapore, mens rådgivning agenturer, der allerede er etableret i Fællesskabet er vokset fra styrke til styrke. At imødekomme de skiftende behov på kunder og udvidelse af tjenester, der er et behov for faglig udvikling og opgradering til rådgivere og psykologer, der arbejder i disse organisationer. ... [-]

Fuldtid
Deltid
12 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Dette er et program, der kan understøtte lærere, der måske skal reagere med tværfaglige perspektiver inden for historie, geografi og samfundsfag. ... [+]

PROGRAM DETALJER

Master of Arts (Humaniora Education) er et program, der kan støtte lærere, der måske skal reagere med tværfaglige perspektiver inden for historie, geografi og samfundsfag. Målet er at hjælpe programdeltagerne med at udvikle en kritisk forståelse af samfundsstudier, historie og geografi med en stærk grundforbindelse i de filosofier, der har styret både stipendier og udviklingen af ​​hver af de relevante discipliner, og hvordan disse kan anvendes til studier af Sociale spørgsmål af vores tid.

Mens programmet er designet til dem, der har relevant baggrundskendskab i en eller flere af følgende discipliner og skolekurser som geografi, historie og samfundsvidenskab, er den skræddersyet til kandidater, der ønsker at udvide deres tværfaglige perspektiver på udviklingen af ​​vores Samfund i rum og tid.... [-]

Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Programmet - Master of Arts (Instruktionsdesign og teknologi) sigter mod at give uddannelse til fagfolk med instruktionsdesignprocesser og at udvide videnbase og færdighe ... [+]

Program Mål

Programmet sigter mod at give uddannelse til fagfolk med instruktionsdesignprocesser og at udvide videnbase og færdigheder hos fagfolk, der anvender, styrer og udvikler informationsteknologier i skole og i erhvervsmiljøer.

PROGRAM DETALJER

Programmet Master of Arts (Instructional Design and Technology) er designet til uddannelses fagfolk, der arbejder i skoler, universiteter, teknologier, virksomheder og industri og e-learning miljøer. Det drejer sig om anvendelse, udvikling og styring af informationsteknologier, herunder e-learning, til løsning af instruktionsproblemer i skole- og virksomhedernes læringsmiljøer.

Deltagerne omfatter typisk skole HoD IT, corporate trainers, instruktionssoftwareudviklere, ledere af e-learning-miljøer og andre uddannelsesmæssige fagfolk. Deltagere i programmet vil lære og øve sig på at løse de virkelige lærings- og præstationsproblemer i verden, der anvender en bred vifte af læringsformer.... [-]

Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Programmet lægger vægt på et udviklingsmæssigt perspektiv, der fokuserer på spørgsmål i forbindelse med at yde rådgivning. ... [+]

Rådgivning og vejledning udvikler sig til at opfylde den enkeltes behov i skoler og lokalsamfund til at forbedre deres forståelse, tilpasning og daglige drift på tværs af levetiden. Roller for vejlederne er især komplekse og mangesidede. De udfordringer og krav i kvaliteten af ​​den rådgivning og vejledning, der tilbydes i uddannelsessystemet og samfund indstillinger er også stigende. Derfor rådgivere skal være reflekterende omkring deres egen praksis og måder at styrke deres kompetencer på disse områder.

&nbsp

Master of Arts (Rådgivning og vejledning) program er specielt designet til at udruste rådgivning kandidater med kompetencer og viden på forskellige rådgivning kerneområder for at maksimere rådgiver niveau af funktion og kapacitet til at gennemføre forskning. Programmet lægger vægt på et udviklingsmæssigt perspektiv, der fokuserer på spørgsmål i forbindelse med at yde rådgivning og vejledning tjenester og programudvikling. Rådgiverne personlige og faglige vækst og udvikling; værdsættelse af mangfoldighed og demonstration af forståelse etiske og juridiske spørgsmål er også fremhævet. Den practicum tillader anvendelse af teorier og teknikker, der fører til en effektiv individuel og gruppevejledning. ... [-]

Fuldtid
Deltid
52 uger
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Arts i Ledelse og Uddannelse Change er et innovativt nyt program med et dobbelt fokus på organisatorisk og pensum lederskab. ... [+]

Master of Arts i Ledelse og Uddannelse Change

&nbsp

Master of Arts i Ledelse og Uddannelse Change er et innovativt nyt program med et dobbelt fokus på organisatorisk og pensum lederskab. Programmet sigter mod at forberede pædagogiske ledere til at gå ud over organisatoriske ledelse for at overtage lederskab kapacitet i pensum, undervisning og læring. I fællesskab undervist af to internationalt anerkendte læreruddannelsesinstitutioner og National Institute of Education (NIE), Nanyang Technological University, Singapore og Lærere College (TC), Columbia University, New York, forbereder en ny generation af pædagogiske ledere til Singapore, Asien-Pacific regionen og de større internationale samfund. Programmet giver mulighed for at bygge nye tværnationale læring fællesskaber og broderskaber gennemsyret af både lokale og globale perspektiver.... [-]

Fuldtid
1 år
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

NIE tilbyder højere grad undersøgelser af forskning, der fører til graden Master of Arts (MA) i overensstemmelse med den stigende fokus på forskning inden for humaniora, ... [+]

Master of Arts af Research

NIE tilbyder højere grad undersøgelser af forskning, der fører til graden Master of Arts (MA) i overensstemmelse med den stigende fokus på forskning inden for humaniora, uddannelse og idræt.

&nbsp

Ansøgere læsning graden af ​​MA ved forskning vil føre en selvstændig, men under tilsyn forskning i en godkendt inden for avancerede baseret undersøgelse, som et speciale bør Mellem 40.000 til 50.000 ord skal indsendes. En kandidatafhandling skrevet på det kinesiske sprog, bør ikke overstige 100.000 kinesere tegn. Tildelingen af ​​forskningen grad er udelukkende baseret på det arbejde, der præsenteres i specialet.

... [-]
Fuldtid
Deltid
12 måneder
på universitet
Læs mere på dansk

MSc

National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Science (MSc) i Life Sciences programmet kurser og afhandling er skræddersyet til at imødekomme behovene i den erhvervsaktive lærere, naturvidenskabelige kandid ... [+]

Master of Science (MSc) i Life Sciences programmet kurser og afhandling er skræddersyet til at imødekomme behovene i den erhvervsaktive lærere, naturvidenskabelige kandidater eller fagfolk interesseret i naturvidenskab. Den er designet og masse-tilpassede i håndterbare kurser, der passer til ansøgerens tidligere uddannelsesmæssige baggrund.

&nbsp

Programmet sigter mod at give lærere og naturvidenskabelige kandidater med specialviden inden for biovidenskab, ved at behandle ikke alene den videnbase, men også de nødvendige eksperimentelle færdigheder, der kræves. Uden at ofre den nødvendige bredde og dybde af den multi-disciplinære karakter biovidenskab, er deltageren tilbydes en meget personlig køreplan, hvor den seneste videnskabelige udvikling bliver undervist, og sociale og bioetiske problemstillinger drøftes. ... [-]

Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Science (matematik for Educators) er designet til at imødekomme de faglige behov i matematik pædagoger. Programmet lægger vægt på erhvervelse af brede og dybdeg ... [+]

Master of Science (matematik for Educators) er designet til at imødekomme de faglige behov i matematik pædagoger.

&nbsp

Programmet lægger vægt på erhvervelse af brede og dybdegående indhold viden i matematik samt dens forbindelse til matematikundervisning. Kandidater vil have mulighed for at studere kurser i forskellige områder af matematik, foretaget af erhvervsaktive matematikere, mange af dem har en kvalifikation i undervisningen i matematik.

&nbsp

En stærk beherskelse af matematik vil give pædagogerne til at undervise bedre og til at fremme højere orden tænkning blandt de studerende i at lære matematik. Matematik specialister i uddannelsesinstitutioner vil også drage fordel af dette program, fordi en god forståelse af matematik er afgørende for håndtering af forskellige opgaver i forbindelse med matematikundervisningen, såsom udformning af moderne og stringent pensum, vurdering af matematik læring og udvikling af undervisningsmaterialer. ... [-]

Deltid
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

Master of Science (Idræt Studies) program henvender sig til de vidtrækkende behov idrætslærere. Det er struktureret til at give en afbalanceret dækning af pædagogik, psyk ... [+]

Målsætninger

Programmet sigter mod at give de studerende:

En større viden base i undersøgelser menneskelige bevægelse Et karriereforløb for studiet af motion videnskab og sport undersøgelser Lederevner til brug i sport og fitness-område Forsknings- perspektiver på området for undersøgelser menneskelige bevægelse En evne til at gennemføre forskning i deres arbejdsmiljø De færdigheder af en reflekterende praktiker En begrebsmæssig forståelse af spørgsmål, der berører fremtiden for sport og fysisk uddannelse i Singapore

Program Detaljer

Master of Science (Idræt Studies) program henvender sig til de vidtrækkende behov idrætslærere. Det er struktureret til at give en afbalanceret dækning af pædagogik, psykosociale, ledelse og videnskabelige aspekter af menneskelig bevægelse. Den har til formål at gøre det muligt for fagfolk til at opgradere deres kvalifikationer for avancement i uddannelsessystemet.... [-]

Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

... [+]

Adgangsgivende eksamen

I de første 12 måneder af studiet skal du udfylde kravene til kvalificerende eksamen som angivet i (i) og (ii) nedenfor:

(I) Deltag i klasser og bestå eksamen af ​​3 kandidatniveau kurser udvalgt fra universitetets kandidatuddannelser eller fra godkendte specialkurser og Opnå en samlet gennemsnitsklasse B-, og ingen kurs skal have en klasse under C +.

Adgangskrav

[-]
Fuldtid
Deltid
12 måneder
på universitet
Læs mere på dansk

Master

National Institute of Education, Nanyang Technological University

The Master of Education er primært designet til lærere og kolleger, der arbejder med Undervisningsministeriet i Singapore. Det giver deltagerne en mulighed for at udforsk ... [+]

The Master of Education program er primært designet til undervisere, der arbejder i Singapore skolerne og Undervisningsministeriet. Akademikere med en baggrund i uddannelse og som ønsker at fremme din viden og færdigheder i uddannelsen er også velkommen til at søge.

&nbsp

Programmet byder på graden inden for følgende 18 områder af specialisering:

Kunst Kinesisk sprog Curriculum og Undervisning Udviklingspsykologi Drama Early Childhood Pædagogiske og psykologiske Måling og Evaluering English Language Engelsk litteratur Ordblindhed Læring videnskab og teknologi Malay sprog Matematik Li> Musik Primær Videnskab Specialundervisning Tamil Sprog ... [-]
Deltid
24 måneder
på universitet
Læs mere på dansk
National Institute of Education, Nanyang Technological University

NIE er stolt over at kunne annoncere den seneste universitetet er godkendt kandidatuddannelse, Master of Undervisning eller M Teach, for korte. Programmet kombinerer det ... [+]

Føreren af Undervisning

&nbsp

NIE er stolt over at kunne annoncere den seneste universitetet er godkendt kandidatuddannelse, Master of Undervisning eller M Teach, for korte. Programmet kombinerer det bedste af universitetets akademiske læring og arbejdspladslæring faglig læring for at tilbyde deltagerne en vedvarende erfaring med at udvikle kvalitet i undervisning som en profession.

&nbsp

Med henblik på graduate lærere med mindst 2 års erfaring, programmet optimerer teori-praksis balance i læring beliggende inden for deres egen unikke faglige sammenhæng. Udover at lære fra universitetsprofessorer med dokumenteret ekspertise inden for uddannelse, enhver lærer, der deltager i programmet, vil også blive støttet af en faglig læring Mentor (PLM) fra deres egne samfund i praksis. PLM er en guide, en dialogpartner og en co-elev i M Teach deltagerens læring rejse. ... [-]

Deltid
3 - 4 år
på universitet
Læs mere på dansk