International University Of The Health Sciences

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

OM

International University Of The Health Sciences

Mission

IUHS bruger en innovativ, billig løsning til at omdanne lærerig oplevelse og underliggende økonomi medicinsk uddannelse, med det mål at løse den globale mangel, uretfærdig fordeling, og demografisk repræsentation af sundhedspersonale, især i den primære sundhedstjeneste.

Missionen omfatter redefinere medicinsk uddannelse, så det er relevant for samfundets behov i dag og i fremtiden. Faktisk vi løbende spørge: "Hvordan kan vi bedre uddanne og give næring til en ny generation af læger og forberede dem til at levere 21st sundhedspleje i en verden i hastig forandring?" Universitetet er en drivkraft for social forandring ved at udvide puljen af ​​fremtidige læger og sygeplejersker ud over de snævre demografi af traditionelle medicinske skoler.

Vores motto - "i servitium Communitatis mundi" betyder "i tjeneste for det globale samfund". Vi stræber efter at gennemføre innovation og forandring i medicinsk uddannelse på globalt plan.

regeringsførelse

Bestyrelsen fremmer en sund udvikling af The International University of Health Sciences inden for de funktioner, der er foreskrevet for det, hjælper det forvandle den globale medicinsk uddannelse industrien og hjælpe den i at udføre på et højt niveau af ekspertise i enhver bestræbelse.

Bestyrelsen giver overblik og øverste niveau vejledning til IUHS. Under udøvelsen af ​​sin autoritet og ansvar, bestyrelsens giver strategisk tilsyn for at sikre koordineringen, fokus, fortalervirksomhed, forvaltning og lederskab for de forskellige IUHS lærende samfund.

Licensure

International University Of The Health Sciences

Grundlagt i 1997, og med alumner praktiserer i 22 stater, er The International University of Health Sciences School of Medicine akkrediteret af regeringen for Federation of St. Christopher og Nevis (St. Kitts), og er opført i Verdenssundhedsorganisationens verden Directory of Medical Schools, 7. udgave. WHO lister nu vedligeholdes online ved Københavns Universitet i Avicenna Directories. Derfor i USA, Educational Kommissionen af ​​udenlandske medicinske Kandidater (ECFMG) vil tillade IUHS kandidater til at sidde for licenser undersøgelser (USMLE Trin 1 & 2); og det samme gælder i forhold til godkendelsesproceduren for de fleste andre lande (dvs. LMCC eksamener for Canada, PLAB eksamen for Det Forenede Kongerige (med forbehold for bopælskrav), AMC eksamener for Australien, etc.). Ved afslutningen af ​​registreringsprocessen og nødvendige eksamener, ECFMG og dens internationale division ECFMG / EICS vil både legitimationsoplysninger IUHS kandidater. Alle relevante dokumenter og links er fuldt præsenteres i den virtuelle bibliotek IUHS hjemmeside.

Medicinske kandidater, der søger licensure i USA, Storbritannien og Canada eller andre steder skal kontakte relevante individuelle nationale / statslige Board of Medical Education og Licensure gælder oplysninger om licensure krav inden denne kompetence. Studerende, der ønsker licensure i et andet land end USA skal kontakte landets medicinske tilsynsorgan for oplysninger om sine regler for licensure. Hver enkelt stat og land regulerer licens til at praktisere medicin i den stat eller land. Mens IUHS vil bestræbe sig med bedste for at bistå vores studerende og kandidater, er det i sidste ende den studerende og færdiguddannede ansvar at bestemme og opfylde kravene licenskrav.

Den IUHS Forskel

En ny model for Medicinsk Uddannelse for det 21. århundrede

Forståelse for, at innovation skaber bæredygtig forandring, IUHS er ikke en traditionel mursten og mørtel skole. Universitetet investerer i sine elever ikke i store kapitalkrævende infrastruktur. Tænk på det som lægestudiet 3.0.

Aktiv læring

IUHS bruger teknologisk innovation og er på forkant med den nye viden om, hvordan mennesker lærer. Universitetet bruger "Aktiv læring" og problembaseret tilfælde at kontekstualisere lægevidenskaben læring i kliniske omgivelser og øge forståelsen og fastholdelse.

Aktiv læring sætter de studerende og deres læringsbehov i centrum af oplevelsen; Det står i kontrast til "standard" former for undervisning, hvor lærerne gør det meste af taler og studerende er passive.

En voksende mængde af forskning har gjort det klart, at den generelle kvalitet af undervisning og læring forbedres, når de studerende har gode muligheder for at afklare, spørgsmål, gælder, og konsolidere ny viden. Som følge heraf er den rolle, foredraget dramatisk ændret. På IUHS foredraget ikke opgives, men instruktører skaber muligheder for studerende til at engagere nyt materiale, der tjener som guider til at hjælpe dem til at forstå og anvende information.

International University Of The Health Sciences

Fordele for aktiv læring:

  • Forbedret kritisk tænkning
  • Øget fastholdelse og overførsel af nye oplysninger
  • Øget motivation
  • Forbedrede sociale kompetencer

Anvendelse af teknologi

IUHS mener, at der er behov for flere modaliteter for aktiv læring: samspillet mellem professor og studerende og blandt de studerende bør være meget mere flydende og effektiv end en traditionel fast sæde amfiteater foredrag.

Hos IUHS er prækliniske lægevidenskaben program leveret ved hjælp af en unik integreret tilgang, der kombinerer core orgel-baserede, prækliniske grundlæggende videnskaber leveret online med interaktion med lokale associeret klinisk fakulteter, som leverer vigtige hænder på uddannelse, og én-til- en interaktion med den akademiske ekstraudstyr holdet.

Som et resultat, IUHS eleverne kan leve og lære i det miljø, hvor de vil praktisere og få adgang til den fineste fakultet i hele verden.

Hertil kommer, at universitetet bruger en række teknologier i hele dets programmer til aktivt at engagere eleverne på måder, der er meget forskellig fra den alt for typisk forelæsning klasse, hvor forelæseren wraps alt op og eleverne løbe rundt ud til den næste klasse. Universitetet udruller Blackboard Samarbejd som sin akademiske levering platform for at lette interaktiv undervisning og gruppe undersøgelse. Den centrale prækliniske foredrag har to-vejs lyd, multi-point bruger video, interaktiv whiteboard, anvendelse og deling af skrivebord, rich media, private rum, og session optagelser (adgang gennem Virtual Library på IUHS studerende portalen). Hertil kommer, at universitetet bruger DXR kliniker, den førende problembaseret virtuel patient simulator uddannelsessystem som en integreret del af programmet. DXR er et web-baseret, fuldt interaktiv patient simulation software, der tester og integrerer alle elementer i patientens møde. Dette værktøj gør det muligt for IUHS til at vurdere den enkelte studerendes præstation med en standardiseret virtuel patient. Endelig Virtual Library er en password beskyttet central akademisk ressource for studerende samt en platform for studiegruppe aktivitet.

International University Of The Health Sciences

Lav Studieafgifter

IUHS studieafgifter er ca $ 80,000 i alt for 4 år af lægestudiet. Hvis du planlægger at gå ind i Family Medicine eller enhver anden praksis, som ikke er en sub-speciale, universitetets lave studieafgifter betyder, at du ikke vil blive belastet med store lån efter endt uddannelse.

Varieret studerende

Et af kendetegnene ved IUHS er dets studerende mangfoldighed. USA er et mangfoldigt og multikulturelt samfund med forskellige overbevisninger og skikke. IUHS studerende har gavn af et akademisk miljø, der er så forskellige som de samfund, hvor de vil praktisere. Også, de fleste af os medicinske skoler har uofficielle aldersgrænser gør det vanskeligt, hvis ikke umuligt, for en 'moden' studerende at opnå accept. IUHS ser på den samlede studerende med at evaluere hans eller hendes evne til at få succes i medicinsk skole.

IUHS opfordrer eleverne til at gælde fra alle discipliner. Ansøgere, der har grader såsom Læge assistent, sygeplejerske Practitioner, Doctor of Podiatric Medicin og Doctor of Chiropractic udgør en betydelig procentdel af vores nuværende studerende, og de udmærke sig i deres MD studier på IUHS. Kvaliteten af ​​Akademisk Fakultet Fordi skolen er ikke begrænset af fysiske placering, det har de bedste amerikanske professorer og international associeret fakulteter, som nyder at være en del af en global innovativ samfund.

IUHS fakultet har et verdensomspændende publikum af den næste generation af læger, etablere forbindelser og netværk med fremadrettede tænkning medicinske fagfolk, nyd fleksibiliteten til at holde foredrag fra stort set hvor som helst, og er i stand til at udføre forskning eller forfatter og redigere andre projekter.

Adgangskrav

International University Of The Health Sciences

IUHS er en global medicinsk skole, der værdsætter mangfoldighed, der eksisterer i de baggrunde af vores verdensomspændende studerende. Ansøgere efter en nordamerikansk bachelor uddannelse sti skal have mindst 90 point i retning af en grad, der omfatter de anførte forudsætninger. Ansøgere fra andre jurisdiktioner skal have en uddannelse profil i overensstemmelse med deres lokale adgangskrav til medicinsk skole. Afsluttet bachelor-grader er at foretrække. Den IUHS medicinske graden tildeles som enten en MD eller MBBS ved valget af kandidat.

Universitetet har konstateret, at tidligere medicinske kurser og klinisk erfaring gør eleverne specielt godt kvalificerede til at forfølge deres MD grader. Desuden IUHS mener de studerende, der har ikke-science grader på områder som liberale kunst, teknik og jura bringe en stor værdi for den medicinske profession, og vi glæder os over disse ansøgere. IUHS tilbyder Noguchi studier, hvorigennem de studerende kan færdiggøre deres adgangskrav.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk

Se Health Kursus » Se Health M.D. »