Artidi Escuela Superior

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Vores historie

I 80'erne begyndte en gruppe iværksættere deres professionelle aktivitet som vindueskabe og merchandisers i Barcelona. Efterhånden udvides udbuddet af kommercielle dekorationstjenester til andre samfund, hvilket giver plads i 1990 til det første vinduesklædningskursus i Barcelona for handelskammeret og derefter udvidet.

I løbet af 90'erne begyndte et formativt link til Institut for Uddannelse ved universitetet i Barcelona, hvor han i 1995 underviste i det første kursus i vinduesdressing og merchandising til professorer i handel og marketing. Teamets mangfoldighed gjorde det muligt at kombinere professionelle tjenester i internationalt anerkendte virksomheder og skabe nye træningsplaner rettet mod virksomheder, rådhuse, fagforeninger, foreninger og andre faggrupper.

Forretningsbånd, anerkendelse af uddannelse og efterspørgslen efter fagfolk gav plads til indvielsen af ÁRTIDI-vinduesklædeskolen i et gammelt metalværk fra 1910, der blev grundlagt med det formål at uddanne nye fagfolk. På nuværende tidspunkt er vi udvidet til at blive den største skole i Europa inden for vindusdressing og uddannelse i visuel handel og handelsrelateret uddannelse.

filosofi

ÁRTIDIs filosofi er en pioner inden for træning, fordi vi ikke bare underviser. Vores studerende innoverer og forbedrer salgsstrategier for erhverv og handel. I ÁRTIDI tilbyder vi strategier og træning for at nå det. ÁRTIDI-studerende er ikke kun kendt som professionelle eksperter, men som innovatører inden for salgsteknikker.

Vores studerende lærer at blive informeret om at have deres egne kriterier og beslutning. Studerende, der bringer nyhederne, skaber tendenser og opdager markedets behov, fordi vi motiverer dem til det og lærer dem, hvordan man gør det.

Hvordan får vi vores studerende til at sætte tendenser? I skolen underviser de specifikke klasser til at analysere markedet og opdage nyheden. Runde borde, hvor studerende bliver Coolhunter og bidrager med deres særlige vision om nye tendenser. Motivation og kreativitet klasser. De deltager i konferencer, hvor de er hovedpersonerne, genererer kreative handlinger, originale og med reelle resultater. Selvforsynende studerende, der skaber brandtrend.

Metodikken

I ÁRTIDI undervises en anerkendt, professionel, multikulturel træning med en åben og flertal holdning forskellig fra de andre formationer. Vores erfaring med mere end 20 års professionel og undervisningskarriere har vist os, at for at være en god professionel skal du lære ved at gøre i rigtige rum og med kvalificerede fagfolk.

ARTIDI-metodikken har en reel international anerkendelse, der går langt ud over realiseringen af konventionelle kurser. Fra den mest specifikke og detaljerede teori til at kende de mest innovative strategier søger vi i vores skole formativ ekspertise. Uddannelsesmetoden er praktisk, effektiv og reel, fordi kun ÁRTIDI har en infrastruktur, der udelukkende er designet til denne type træning.

Studerende deltager i en komplet træning, der dækker alle aspekter såsom rigtige butiksvinduer, design af originale og dekorative elementer til visuel merchandising i en rigtig butik og det nyeste computerværktøj til eksklusiv træning i vores skole. Ud over butiksdesign, møbler, 3D-produktlayout og forretningspraksis. Det formative resultat opnås med de mest avancerede metoder, der fremmes fra træning til faglige værdier, holdninger og strategier.

119504_54e5d044495baa14f6da8c7dda7930791c3bd8e2554c704c732a78d0904dc05a_1280.jpg

Faciliteter Visual Merchandising og Window Dressing Area

"Hvad vi lærer at gøre, lærer vi ved at gøre" Dette citat fra Aristoteles beskriver træningen i Ártidi. En vindueskode og en visuel merchandiser skal trænes i at øve. Design, konstruktion og samling er den reelle rækkefølge, som disse fagfolk skal trænes i. Derfor har Ártidi den største infrastruktur i Europa dedikeret til denne type træning.

Repræsentanter for “London School of Architects” såvel som andre nationale og internationale medier har nævnt vores faciliteter som de mest udstyrede til at skabe højt kvalificerede fagfolk.

Teoretiske klasseværelser; værksteder udstyret med flere værktøjer og materialer; pilot butik til at øve fra produktplacering, atmosfære til corporate image design; 3D-designklasserum og mere end 40 virkelige udstillingsvinduer af forskellige typer og lyspærer, der udgør vores mere end 1000m2 faciliteter. Vi har også mere end 100 virksomhedsdukker, ægte produktbutikker og en udendørs gårdhave.

Vores infrastruktur giver studerende mulighed for at lære i et ægte miljø ud over standarduddannelse.

Kvalitets- og træningsgaranti

I øjeblikket gennemføres et uddannelseskurs er vigtigt for at være en del af denne konkurrencedygtige arbejdsverden. Til dette er der forskellige evalueringsfaktorer, så interessenter kan vurdere det mest passende valg.

Seglen om kvalitet og formativ garanti er et koncept med national selvreguleringstræning af vinduesdressing og visuel merchandisesektor. Badge, der garanterer de interesserede i kurser; at ledelse, programmering, design og planlægning af uddannelsesplanen såvel som underviserne De er blevet udført og overvåget af kvalificerede fagfolk inden for uddannelsesteknik.

Siden 1992 opmuntrer vi og bidrager til uddannelsesmæssig ekspertise. CGF-badgen identificerer Ártidi som et træningscenter, hvor kvalitet og garanti er til stede i alle dets træningsprogrammer.

Placeringer

Barcelona

Address
Calle de la Llacuna, 50
Barcelona, Catalonien, Spanien