Læs den officielle beskrivelse

os

"Brug af nye teknologier og innovation i læring er grundlaget for vores træning"

UADIN - Universitetet for digitale færdigheder

I UADIN, University for Digital Competences , er der udviklet forskellige træningsforslag, som det er beregnet til at uddanne Digital Kompetencer, en specialiseret uddannelse i de discipliner, der forbereder de studerende til at møde udfordringerne ved digital transformation : digital marketing, e-handel , digital forretning, teknologi og nye former for kommunikation online og offline med kunden. På hvert kompetenceområde er der identificeret forskellige kvalifikationer inden for det digitale økosystem, specifikke og beslægtede kompetencer; og derudover er der beskrevet tre træningsniveauer, der trækker en generel og kontinuerlig linje med hensyn til erhvervelsen af konkurrencen: Master, Master Executive og Professional Careers .

UADIN har en universitetsuddannelse med akkreditering i alle sine programmer af Rey Juan Carlos University, og som udføres under de forskellige former for vores metodologi, uanset hvilken grad og har til formål at udstede et universitetseksamen eller certifikat.

mål:

  • At studerende tilegner sig de færdigheder og viden, der er nødvendig for at arbejde i virksomhederne i den digitale tidsalder .
  • At deltagerne kender og integrerer Digital Culture i deres job.
  • At de studerende kender og mestrer de nye nye teknologier for at integrere dem i de forretningsmæssige og innovative projekter, der udføres i virksomheden.
  • At deltagerne udvikler deres digitale færdigheder , hvilket giver dem mulighed for at være mere produktive og effektive.

Med UADIN vil den studerende tilegne sig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at designe og udføre sit forretningsprojekt inden for den digitale økonomi fra et globalt perspektiv, han vil kende de vigtigste egenskaber ved nye teknologier, der er essentielle for at arbejde i den digitale tidsalder , vi vil give de nøgler og værktøjer, der er nødvendige for at starte din egen online forretning.

Denne uddannelse er designet i Professionals til dem, der ønsker at genbruge til en verden af digital forretning, iværksættere, der ønsker at starte deres egen opstart og folk, der arbejder eller er på udkig efter beskæftigelse og ønsker at blive Internet-fagfolk gennem forskellige onlineværktøjer.

Det nye digitale miljø guider virksomheder og institutioner til at revurdere deres strategier og tilpasse sig det nye digitale miljø . I dag er det vigtigt at blive kendt og set på nettet. For at gøre dette skal nye værktøjer mestres.

Vi har ikke tilpasset os det digitale, vi er født og opvokset med Internettet.

  • Opret og administrer en plan af
  • Søgemaskineoptimering af dine produkter / tjenester og optimerer brugeroplevelsen i både web- og mobilversioner.
  • Lav lønsomme og effektive digitale reklamekampagner:
  • Design og håndterer medieplanlægning og opfylde de målinger til at evaluere resultaterne.
  • Udnyt det fulde potentiale af sociale netværk gennem organisk og betalt indhold for at skabe engagement.
  • Udvikle en omnichannel-strategi i virksomheden, der inkluderer lanceringen af et e- handelsprojekt.

Med UADIN kan du gøre din træning i digital forretning til virkelighed ledsaget af de bedste internet-fagfolk. Oplev og vælg mellem vores træningsprogrammer.

Vi baserer vores træning omkring fire grundlæggende akser

innovation

Vi integrerer de nyeste trends og innovationer i hvert videnområde.

Vi er opmærksomme på, at den enkle tilstedeværelse af innovative teknologier i uddannelsesmiljøer ikke garanterer innovation. Dette skal forstås som den ændring, der er skabt i forestillingerne om undervisning og i uddannelsesprojekter; i måde at tænke og omsætte dem til.

teknologi

De nye teknologier giver store muligheder for produktstandardisering og tilpasning til de individuelle uddannelsesbehov og er et klart alternativ til decentralisering med hensyn til at reducere tid som svar på et større antal behov.

En ny måde at opbygge viden, favorisere samarbejdsarbejde og selvlæring.

iværksætteri

Støtte til den enkelte, i og uden for organisationer, er en del af vores grundlæggende mission. Derfor deltager alle studerende i fordelene ved at være en del af et omfattende netværk af samarbejdspartnere.

Virksomheder og organisationer udgør UADIN's raison d'être.

For tiden er ledere og forretningsfolk en del af dets organiseringskomité. Det er således organisationerne og specifikt de mennesker, der udgør dem, modtagerne af vores mission.

Menneskeligt team

Vores lærere bliver mentorer, guider og hjælper den studerende på alle tidspunkter og bliver en relevant aktiv del af læringsprocessen.

Det handler om at tackle en ny udfordring for uddannelsessystemet, og det er overgangen til en ensrettet uddannelsesmodel, hvor viden generelt falder på den eneste lærer eller lærer i klasseværelset, til mere åbne og fleksible modeller, hvor Oplysninger og erfaringer fra mange lærere deles og plejes blandt forskellige lærere og studerende.

Et godt team, et lærende samfund.

Udveksle ideer og oplevelser gennem læring

Fra UADIN til virksomheden

Vi ved, hvordan man skaber og opretholder forbindelsen mellem stor merværdi mellem erhvervslivet og den akademiske verden, for at få organisationer og virksomheder til at forbedre deres ledelsespolitikker, være mere konkurrencedygtige og på samme tid socialt ansvarlige.

UADIN tilbyder virksomheder og enkeltpersoner en avanceret læringsmodel og effektive løsninger på deres voksende træningsbehov, et rum til møde mellem ledere, fagfolk og iværksættere, der ønsker at udveksle ideer og oplevelser gennem læring.

UADIN's succes ligger i en praktisk og relevant læringsmetodologi og et voksende samfund af studerende, der er parate til at møde aktuelle udfordringer og lede virksomheder i fremtiden.

metodologi

TIA-model - informationstransformation i læring

Det er en læringsmodel baseret på de bedste og mest gennemprøvede studiemodeller.

  1. Professionelle undervisningseksperter i åben træning.
  2. Forarbejdede tekstoversigter .
  3. Højdepunkter og understregninger.
  4. Mnemonics-regler: nøgleord og mentale billeder til at knytte begreber.
  5. Øv dig med eksamener af emnet.
  6. Værktøjer til studiedistribution.
  7. Studieark: vi forvandler memorering til en sjovere proces.
  8. Saml studier med ressourcer, webinar, masterclass og komplementære studie piller .
  9. Lærende samfund

Studentengagement

For at modtage det tilsvarende akademiske eksamensbevis og tilmelde sig Studenteplaceafdelingen er det vigtigt, at afslutningen af programmet er mindst 90% af dets varighed.

Den studerende skal desuden bestå de eksamener og sager, der er rejst af fakultetet, samt få en positiv vurdering af deres deltagelse i klassen på individ- og grupperniveau.

Vores onlinekurser og mestre opfylder alle krav, resultater og genkendelsesparametre, der kendetegner vores træningsprogrammer.

Vores kloster består af fagfolk, der besidder ansvarsstillinger i de vigtigste virksomheder, hvilket giver en fremtrædende praktisk uddannelse tilpasset de aktuelle forretningsbehov.

Lærende samfund

Vores kraftfulde online træningsplatform giver den studerende mulighed for at organisere og fordele deres studietid i henhold til deres behov, vaner og smag. Derudover tillader denne metodologi fjernelse af fysiske eller geografiske barrierer, hvilket gør det muligt at modtage kvalitetsuddannelse til alle dem, der på grund af placering og tilgængelighed ikke kan få adgang til den. Dette virtuelle miljø er forsynet med uddannelsesressourcer, der letter forståelsen af indholdet, tilskynder til deltagelse, udveksling af ideer og bygger det nødvendige gruppemiljø for at berige og nyde læring.

Vores metodologi giver den studerende mulighed for at følge træningen fra deres hjem eller arbejdsplads, opretholde permanent kontakt med lærervejlederen for hvert modul og bruge tjenesterne i den virtuelle klasseværelsechat, fora, mail osv. Til direkte og øjeblikkelig kommunikation.

Formater Formater

Uddannelsessystemet i Spanien har gennemgået mange ændringer i de senere år. Ankomsten til Bologna-planen og de konstante uddannelsesreformer i en så kort periode har været en bemærkelsesværdig forvirring for både studerende og lærere, som er blevet tvunget til at tilpasse sig en proces, der konstant ændrer sig. På den anden side har den økonomiske krise og den manglende beskæftigelse forårsaget en stigning i udbuddet af studier, fordypet os i et flok titler, og fordi de yderligere har øget vores tvivl.

Hvad er forskellen mellem en egen mester og en officiel? Og mellem en egen mester og en aktiveringsmester? Hvad har kandidat-, ekspertkurser eller universitetsspecialiseringer fælles?

Programmer undervist i:
  • Spansk