Læs den officielle beskrivelse

Om Technische Universität München &nbsp International, kosmopolitisk, top-niveau forskning &nbsp Det er vores mål at gennemføre en høj-kaliber forskning på internationalt niveau. Til dette formål, er vi konstant optrappe fundraising indsats. Vores vifte af emner er enestående i hele Europa: naturvidenskab, teknik, medicin og biovidenskab. Bortset fra vores tolv fakulteter, har vi oprettet centrale forskningsinstitutter og platforme, hvor tværfaglige kompetencer til fremadrettet forskningsprojekter samles. Vores universitet kultur er cosmpolitan og gæstfri. 20 procent af vores studerende kommer fra udlandet. I Singapore har vi lanceret en "forpost", som går under navnet på den tyske institut for Videnskab og Teknologi (GIST). Takket være den økonomiske støtte, vi modtager fra ansete sponsorer, vi er i stand til beslutsomt øge vores position i den globale konkurrence. &nbsp Fremragende performance-orienteret undervisning kombineret med praktisk erfaring &nbsp Mens vi forpligter os til udførelsen princippet, hele tiden stræber vi efter at tilpasse vores kurser til de nyeste rekvisitter. Der er mere end 70 bachelor-og masteruddannelser, der appellerer til både tyske og udenlandske studerende. Hvor det er muligt, foretrækker vi at vælge den bedst egnede bachelorstuderende os selv. Vi vil gerne vores studerende til at bruge lidt tid på et udenlandsk universitet, da vi betragter international erfaring som et værdifuldt aktiv. Det er grunden til, at vi deltager i de europæiske universitetsnetværk, har udarbejdet dobbelt eksamensbevis aftaler med mere end 20 universiteter og opretholde partnerskaber med mere end 130 universiteter over hele verden. Vi opfordrer til overførsel af viden og teknologi. Med støtte fra private og industrielle partnere, er vi allerede at bygge bro til professionel praksis og samtidig støtte vores kandidater 'iværksættere, og tilbyde dem, der har indledt deres karriere videre uddannelsesmuligheder i overensstemmelse med livslang læring koncept. &nbsp&nbsp Om Tum Business School &nbsp Den Tum Business School, som tilbyder Kandidatuddannelsen i forbrugeranliggender (MCA), er en del af Technische Universität München (Tum). Universitetet blev etableret i 1868. Siden da Tum er blevet en institution med en topplacering i universitetets placering og en stor international anseelse. &nbsp MCA vil blive tilbudt i München og Freising-Weihenstephan campusses. Freising er en gammel middelalderby og tilbyder de studerende hyggelige øl haver, studerende pubber og kabareter samt et moderne site for forskning og uddannelse. Den offentlig transport forbinder begge steder. I München studerende har mulighed for at få erhvervserfaring inden for forbrugsvarer branchen. De mange forskellige kulturelle og rekreative aktiviteter i München og omegn spænder fra museer, teatre, biografer, musik og sport til den bayerske landskab med sine bjerge, søer og skove.

Denne skole tilbyder også:

Ledelseskurser

TUM (Technische Universität München) Business School

Forbrugeranliggender er et verdensomspændende stigende felt i forskning og højere uddannelse. Den analyserer forbrugerne i deres økonomiske, sociale og økologiske miljø. ... [+]

Om europæiske Kandidatuddannelsen i forbrugeranliggender (EURECA)

Forbrugeranliggender er et verdensomspændende stigende felt i forskning og højere uddannelse. Den analyserer forbrugerne i deres økonomiske, sociale og økologiske miljø. Undersøgelsen "Behovet for Postgraduate Uddannelse i forbrugeranliggender i Den Europæiske Union" understreger efterspørgsel fra erhvervskunder og offentlige sektor samt forbrugerorganisationer for højtuddannede kandidater på dette område. Endvidere er det vist en klar kløft mellem efterspørgsel og udbud af høj uddannelse kandidater i forbrugeranliggender.

Baseret på disse resultater Europa-Kommissionen støtter udviklingen af kandidatuddannelser i EU. Efter idé at forbedre udbuddet af højt uddannede og kvalificerede medarbejdere inden for forbrugeranliggender, Aarhus Universitet (Danmark), Tekniske Universitet München (Tyskland), Wageningen University (Holland) og Warszawa Universitet Life Science (Polen) har etableret et konsortium med det formål at udvikle det europæiske Kandidatuddannelsen i forbrugeranliggender (EURECA), som er finansieret af Europa-Kommissionen, Generaldirektoratet for Sundhed og forbrugere. Programmet koordineres af Institut for Marketing og Consumer Research ved Technische Universität München (Tyskland) og vil begynde i september / oktober 2009. Undervisningssproget er engelsk. ... [-]

Tyskland Munich Freising
Oktober 2019
Engelsk
Fuldtid
2 år
på universitet
Læs mere på dansk