Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

HISTORIE Et curriculum i business fag blev først tilbudt i 1913 gennem en underordnet skole i College of Arts and Sciences kaldet School of Commerce and Industry. De første certifikater inden for handel og industri blev tildelt i 1915. Navnet blev ændret til School of Public og Private Business i 1917. I juni 1923 Bestyrelsen Regents etableret en skole af erhvervslivet som en separat toårig skole på universitetet og autoriserede den til at give graden af ​​Bachelor of Science i Business. Den første Bachelor of Science i Business grader blev overdraget i 1924. Det følgende år School of Business blev optaget på medlemskab i foreningen til Advance Collegiate Schools of Business (AACSB International), den internationale akkreditering agentur for bachelor- og kandidatgrad i erhvervslivet. At tjene og fastholde akkreditering, skal disse uddannelser underkastes en grundig indledende evaluering og reevalueres periodisk. Disse programmer af kollegiet er blevet fuldt akkrediteret siden 1926. Desuden har programmer, der fører til bachelor- og kandidatgrader i regnskab opfyldt separate AACSB International akkrediteringsstandarder specielt til regnskabs-programmer. I 1929, bestyrelsen for Regents ændret School of Business til College of Business Administration. I 1997 Alumne Michael F. Price annonceret et bidrag på $ 18 millioner til College of Business. Den OU Regents officielt omdøbt College of Business Administration Michael F. Pris College of Business. Prisen midlerne anvendes strategisk til områder af topkvalitet. Denne begavelse har etableret begavet fakultet positioner, et bibliotek begavelse, stipendier og graduate assistentophold, en studerende supportcenter, og giver støtte til en række andre initiativer. MISSION Missionen for kollegiet er ”at fremme opdagelsen og overførsel af viden om skabelsen, fungerer, ledelse, og konstant tilpasning af organisationer i et foranderligt globalt erhvervsmiljø.” Vores kandidater vil gribe muligheder for at se, hvor separate stykker af en business puslespil bringes sammen for at skabe en ny virksomhed eller branche. Konceptuel tænkning og den virkelige verden uddannelse giver dem mulighed for at løse komplekse problemer inden for en virksomhed eller branche. Skolens strategi for Excellence integreret med den for Universitetet hjælper kollegiet nå sine mål om forbedret kvalitet og bidrag til økonomien i staten, nationen og verden. MÅL For at fremme sin mission, kollegiet giver uddannelser på studentereksamen, master-og ph.d.-niveau, med det formål at give karrieremuligheder i en bred vifte af faglige og iværksættervirksomheder roller. Mens de fleste kandidater vil finde beskæftigelse i den private sektor, vil en Michael F. Price College of Business uddannelse giver en generel forståelse af, og påskønnelse for, ledelsesprocesser, der gælder i den offentlige sektor og ikke-for-profit institutioner så godt. Ud over teknisk kompetence inden for områder af speciale, kollegiet forventer kandidater til at opnå et niveau af forståelse for, og påskønnelse af de liberale kunst og samfundsvidenskab. Målet er at give et pædagogisk grundlag, som den kandidat kan bygge ikke kun teknisk, men også sociale kapacitet gennem en levetid på fortsat vækst og udvikling. Vægten er lige så meget på dannelsen af ​​holdninger og forståelse af komplekse spørgsmål som om gennemførelse af viden og færdigheder. Da formel uddannelse kan have en tendens til at blive indvindes fra realiteterne i praksis, kollegiet søger at opretholde tætte forbindelser med de faglige fællesskaber, den betjener. Praktik muligheder for studerende, deltagelse ved at øve professionelle ledere i klasseværelset, rådgivning og forskning ved fakultetet, bestyrelser rådgivere til kollegiet, konferencer og lignende inddrage folk fra lande uden for universitetet giver muligheder for at fortsætte samspil med verden af ​​organisationer. Samtidig med at en praktisk, relevant perspektiv, søger fakultetet at fremme grænserne for viden gennem forskning, både anvendt og teoretisk. Denne forskning er grundlæggende for den overordnede kvalitet af undervisningen funktion. Studerende på alle niveauer kan forvente at blive udsat ikke blot for veletablerede viden, men også til ideer og spørgsmål, der er på forkant med forskning og forsøg. Som et supplement til uddannelser, kollegiet omfatter fortsatte programmer til praktiserende fagfolk ledelsesmæssige udvikling uddannelse og. Gennem den brede vifte af uddannelser og i sine mål for forskning og offentlig service, kollegiet tilstræber at opretholde standarder for kvalitet i overensstemmelse med universitetets rolle som en af ​​de førende højere læreanstalter i nationen.

Placeringer

Norman

Address
207 Adams Hall
73019 Norman, Oklahoma, USA