Keystone logo
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

Introduktion

Vores historie

Siden 1904 har GW tilbudt kurser inden for uddannelsesområdet. Med færre end et dusin fakulteter i starten blev uddannelsesafdelingen Teachers 'College i 1909 og derefter til sidst School of Education i 1928 med afdelinger for uddannelse, pædagogisk psykologi og hjemmeøkonomi. I 1933 begyndte Uddannelsesskolen at tilbyde doktorgradsprogrammer.

Efter 2. verdenskrig deltog mange tilbagevendende GI'er og pensionerede militære officerer, hvoraf nogle allerede var uddannet i matematik og naturvidenskab, GW for at få grader i uddannelse, hvilket gav dem adgang til anden karriere. Mange af disse kandidater rejste sig hurtigt for at blive rektorer og superintendenter for generationen af baby-boomers, og skaffede således et færdigt netværk til placering af efterfølgende generationer af GW-lærerstagere.

I slutningen af 60'erne søgte og modtog skolen statslige midler til sit nye specialundervisningsprogram og nåede senere ud til samfundet af uddannelsesvejledere samt lærere. I 1977 blev navnet igen ændret til School of Education and Human Development.

I 1994 blev skolen Graduate School of Education and Human Development (GSEHD), da den overgik til en mere fokuseret mission på kandidatuddannelse. I dag er GSEHD's programmer organiseret inden for fem afdelinger: Rådgivning og menneskelig udvikling, Læreplan og pædagogik, Pædagogisk lederskab, Menneskelig og organisatorisk læring og specialundervisning og handicapstudier. Disse afdelinger huser master-, uddannelsespecialist-, doktor- og kandidatuddannelsesprogrammer.

The United States Capitol Rotunda
Joshua Sukoff / unsplash

Vores lederskab

Michael Feuer er dekan ved Graduate School of Education and Human Development og professor i uddannelsespolitik ved George Washington University og øjeblikkelig tidligere præsident for National Academy of Education. I efteråret 2014 udnævnte præsident Obama Dean Feuer som medlem af bestyrelsen for National Board for Education Sciences.

Før han tiltrådte GW i de foregående 17 år, har Dean Feuer stillinger i National Research Council of the National Academies, senest som administrerende direktør for Afdelingen for Adfærds- og Samfundsvidenskab og Uddannelse. Han fungerede også som senioranalytiker og projektdirektør ved US Congress Office of Technology Assessment.

Feuer modtog sin BA (cum laude) i engelsk litteratur fra Queens College New York, en MA i offentlig ledelse fra Wharton School og en ph.d. i offentlig politisk analyse fra University of Pennsylvania. Han har studeret ved det hebraiske universitet i Jerusalem, og Sorbonne var på fakultetet for handelsskolen på Drexel University fra 1981-1986 og har undervist i kurser i uddannelsespolitik og forskning i Penn og Georgetown.

Feuer konsulterer regelmæssigt uddannelsesinstitutioner og regeringer i USA, Israel, Europa og Mellemøsten. Han har offentliggjort i tidsskrifter for uddannelse, økonomi og politik og har haft anmeldelser, essays og digte i aviser og magasiner i Washington, Philadelphia, Los Angeles og New York. Han er også vært for uddannelsespodcasten EdFix. Feuer er stipendiat i American Association for the Advancement of Science og American Association for Research Research.

"Uddannelse er det vigtigste investeringssamfund, der gør. Takket være vores fakultets, studerendes og personales bemærkelsesværdige kapacitet og kaliber, er vi klar til at møde nye udfordringer ved hjælp af principper for innovation og samarbejde som kraftfulde forandringsmotorer."

138055_pexels-photo-2422294.jpeg
Jopwell / pexels

GW-værdier

Hvad gør GW til et unikt sted at arbejde? Vores værdier og den kultur, de skaber. Disse værdier deles af vores studerende, fakultet og medarbejdere. De tjener som en vejledende kraft, forme vores hverdag på campus og hjælper med at sikre, at vi træffer de bedste beslutninger for vores universitetssamfund.

Integritet

Vi er ærlige og retfærdige i vores ord og handlinger.

Samarbejde

Vi opnår mere ved at engagere andre i delte processer og beslutningstagning.

respekt

Vi værdsætter mennesker som enkeltpersoner og behandler dem med retfærdighed, medfølelse og omsorg.

Excellence

Vi opnår forskel gennem viden og innovation.

Åbenhed

Vi er tilgængelige, modtagelige og deler information frit.

mangfoldighed

Vi værdsætter og inkluderer mennesker fra forskellige kulturer, baggrunde og perspektiver i forfølgelsen af vores fælles mål.

Mod

Vi opfordrer til risikotagelse, læring fra fiasko og udholdenhed i vores forfølgelse af fremragende karakter.

Generelle oplysninger

  • Vores campusser spænder over DC, Virginia og Maryland samt placeringer i Asien.
  • Vi tilbyder 15 programmer helt online.
  • Partnerskaber med 11 lokale skolekvarterer giver vores studerende værdifuld klasseværelseserfaring.
  • Vores lærerforberedelsesprogrammer er NCATE anerkendt og godkendt af staten.
  • Vores placering i landets hovedstad gør det muligt for studerende at få erfaring i den virkelige verden inden for regeringen, fonde, museer, offentlige skoler, institutter for videregående uddannelser, faglige foreninger og internationale ngo'er.

Placeringer

  • Washington

    G Street Northwest,2136, 20052, Washington

    Spørgsmål